Wat een rampendag! (voor mij wel gezellig trouwens....) Iemand tips ofzo?

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!

Poeh hee, Stef heeft echt zijn dag niet vandaag zeg! (ik heb het overigens wel heel gezellig gehad...hihi)

We zijn dus vanmiddag naar Nelleke en Kian geweest, maar Stef begon iedere keer vreselijk hartverscheurend te huilen als Kian een geluidje maakte (lachen, huilen, kwebbelen, maakte niet uit) Ik weet dit dus gewoon aan het feit dat hij niet echt aan andere kindjes gewend is, maar na thuiskomst, ging het weer verder.....

In de auto onderweg naar huis heeft hij geslapen....Hij was niet makkelijk wakker te krijgen en eten en drinken leek ook niet te lukken. We hebben hem dus gewoon in bed gelegd omdat hij volgens ons te moe was... Maar dat werd geen succes. Na een half uur bij mij op schoot te hebben gelegen hebben we hem weer in bed gelegd. Hij heeft ongeveer een half uur geslapen en toen begon het weer. Dus, weer ruim een half uur bij ons op schoot, terug naar bed en weer een half uur slapen. Zo gaat het nou dus nog steeds. Hij ligt net weer.... Zijn temperatuur leek iets te stijgen en hij huilt alsof hij vreselijke pijn heeft, dus we hebben hem een paracetamol gegeven..... Maar wat er nou toch aan de hand is? Hij heeft vandaag geen middagslaapje gehad, maar dat gebeurt wel vaker, en dan is hij niet zo..... Heeft iemand ideeen? Want het wordt denk ik een lange nacht en ik vind het zo zielig!!!

Liefs Annet

Hoi Annet,

Dat had mijn zoontje afgelopen vrijdag dus ook echt de hele dag echt hard huilen niet willen eten maar geen koorts   zij we niet gewend van hem. En Zaterdag was het nog erger ik kon hem niet in bed of box leggen want dan begon hij echt te krijsen totdat hij helemaal bezweet van het gillen was hij kreeg er ook nog eens koorts bij en wou alleen maar bij mj liggen en zelfs s'nachts heeft hj bij mij geslapen wat nog nooit gebeurt is. En sinds gisteravond is het weer over ik denk dat het een soort griepje is wan ij moest ook huilen als ik hem oppakte pijn aan zijn botjes.
Maarja wat wil je ook met dit weer, en zijn zus   had vorige week ook griep dus dat steekt elkaar aan.

succes en beterschap gr Ellen

Hey hey,

Wat herken ik dit zeg!
Wij hebben dat van de week ook heel erg gehad...
Naar bed...Huilen...Op schoot...Niet drinken....Niet eten...
Huilerig....Hangerig...Beetje koortsig...
En plots 2 dagen later....Kwamer er 2 boventandjes en 1 ondertantje erbij!

Dus mischien dat het daar aan kan liggen...
Gewoon heel veel last van de tandjes...
Want Senna slaapt ook heel erg moeilijk....
Ze word vaak wakker....En dan halen wij haar der ook weer uit!

Achhhhh arm ventje
Ik heb geen idee, maar ik hoop dat het vandaag weer wat beter met hem gaat

Pauline

Nou, wel erg sneu hoor! En Kian heeft 'm niet eens geknepen...
Heel veel sterkte vandaag en geef Stef maar een dikke knuffel. Ik vind 'm nog steeds heel lief....
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan