wat een rare dag vandaag,. maar uiteindelijk was die goed!!

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Wat had ik in het begin een baaldag vandaag. Ik heb gister een zwangerschapstest moeten doen omdat ik na twee weken decapetyl suiten nog niet ongesteld was. Die wa negatief. Had ook niks anders verwacht!!! vanmorgen moest ik bellen met secretariaat. Hier een afspraak gemaakt voor morgen voor een echo en daarna zou ik een medicijn krijgen om ongesteld te worden. Baalde omdat het dan nog langer zou gaan duren.

Toen zat ik in verhoor met iemand en kreeg ik zo'n pijn in mijn buik. Dacht bij mezelf: WAT IS DIT NU WEER!! Helemaal niet aan gedacht dat ik weleens ongesteld kon worden. Ikke naar de wc en jawel daar ware dan, die rode duiven. Allen waren het voor mij nu engeltjes!!!

Wederom weer het ziekenhuis gebeld. De afspraak van morgen is blijven staan, maar is nu uitgangsecho geworden. Tevens mag ik morgen beginnen met spuiten van gonal-f. Volgende week 1ste follikelmeting. God, wat vind ik dit toch spannend.

Dus al met al een geslaagde dag!!

liefs,

Roelien

Ha Roeltje

Wat spannend... en fijn dat je toch 'vanzelf' ongesteld geworden bent! Nu gaat het dus ECHT beginnen!
Ik hoop voor je dat dit 'm helemaal gaat worden... heel veel succes in deze spannende dagen!

liefs, Saartje

Hoi Roeltje

Wat fijn voor je dat in dit geval de engeltjes zijn gekomen!
Nu wordt het spannend he!
Ik wens je heel veel sterkte en heel veel succes met je komende poging!
Hopelijk...lekker RAAK!
Succes!

Hoi roeltje,

SPANNEND!!!!! Eindelijk op voor je IVF. Ik hoop zo voor je dat alles goed gaat. Succes!

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan