wat een rot dagen!!

A

Anoniem

Guest
ik moet heel even van me af schrijven!!
wat een rot dagen heb ik!
ik ben zo snel "boos" dat het huilen me nader dan het lachen staat...

ik vind het zo rot voor de mensen om me heen!!
ik hoop dat het snel over is....
gelukkig kan ik wel me geduld bewaren bij me kleine man maar bij de rest!
pfff vanmiddag naar het cb toe...
nu eerst maar een broodje eten met mijn ventje... sorry voor mijn geklaag!!

Hoi hoi,

Wat vervelend dat je je zo voelt. Weet je ook waarom je zo snel boos bent? Zit je iets dwars? Vaak erover schrijven/praten lucht ook op!!
Sterkte meid en ik hoop dat wij je erdoor kunnen helpen...

groetjes mirjam

Wat ontzettend rot dat je niet lekker in je vel zit. Hier mag je altijd even komen klagen hoor. Ik hoop dat je je snel weer wat gezelliger voelt.

groetjes Linda

dank voor de reacties..
ik heb geen idee wat er is...
vanmorgen ging het eerst lekker alleen vanmiddag niet.
en mijn zoontje is zo lief... heb zelfs mijn man gebeld of hij echt snel naar huis komt omdat ik me zo k**** voel... ik heb een heel raar gevoel en weet niet wat er is..
misschien moet ik is een keer iets voor mezelf gaan doen en een dagje lekker weg,,,

hey teddyboy,

hoe voel je je nu? Is het bij een dag gebleven??? Hoop t maar voor je!

gr. Saskia.

Hoi!

Ik heb zelf ook een tijd last gehad van een rothumeur. Ik trok het gewoon allemaal niet meer. Ik was 24 uur per dag alleen maar met Lotte bezig. Ik ben dus alles op een rijtje gaan zetten om alles wat beter en gezelliger te maken.

Lotte gaat nu op vrijdagmiddag naar mijn ouders, zodat ik een mogelijkheid heb om iets voor mezelf te doen. Tot nu toe is dat steeds achterstallig huishouden, maar zelfs dat is al ontspannend om te doen als er geen kleintje aan je been staat te trekken.

Ik heb met ingeschreven voor 'Muziek op schoot', een leuke activiteit die ik met Lotte kan doen. Zo leer ik anders ouders kennen en komt zijn in contact met andere kinderen. En we zijn er weer even uit.

Misschien voor jou ook een tip om er inderdaad even uit te gaan? Als jij blij bent, wordt je kleintje dat ook.

Groetjes, Marisa

dank je voor de reactie..
en voor de tip een leuk idee waar ik zeker naar ga kijken.
ik voel me al iets beter gelukkig.
ik heb deze week de boel de boel gelaten af en toe wat in het huis gedaan maar niet veel!! dat komt volgende week wel weer..
als mijn ventje deze week op bed lag ben ik ook even gaan liggen of even lekker een boekje lezen,. normaal ga ik dan als een gek het huis door enzo. maar nu aan mezelf gedacht! ik ben ook echt 7 dagen per week met de kleine in de weer,mijn man doet ook veel hoor maar ik ben echt 24u per dag mama.
ik vind het heerlijk maar even een uurtje voor mezelf vind ik ook lekker.
super voor het reageren allemaal..
xx

Terug
Bovenaan