wat een rot gevoel

wil even wat kwijt ik ben vandaag me kindje verloren na 11 weken en voel me echt rot en vroeg me af hoelang jemoeten wachtent tot je weer normaal ong word en kan je dan   weer zwanger raken ik wil het heel graag alleen me vriend twijfelt hoe krijg ik die twijfels weg hij is bang dat het weer gebeurdt dit is me 3e keer al en het doet ons heel erg veelpijn zijn er mensen die iets met me wil delen zal het fijn vinden
danielle

Hoi Danielle,

Goh! wat erg voor jullie. Wat zal je je rot voelen.

IK zelf heb twee keer achter elkaar een miskraam gehad.
Na de tweede keer, toen was ik 10 weken, heb ik 9 weken nagebloed, ik wou namelijk dat alles op de normale manier eruit ging, mijn kindje had ik toen al verloren.
Hierna ben ik niet meer ongesteld geworden en was ik gelijk weer zwanger. dat gaat nu al 24 weken goed, gelukkig,
Sommige zeggen dat je beter kunt wachten tot 1 ongesteldheid ook ivm het termijn.
Ik zeg doe wat jij wil. Als jij er gelijk weer voor wil gaan is dat ook goed.
Volg je eigen gevoel. mischien wil je straks liever even wachten, ook dat is goed.
Iedereen is anders en iedereen zal je een ander advies geven.

Ik wens je heel veel sterkte en neem de tijd en de rust om dit een plekje te geven.
Liselore

bedankt voor je steun ik wil het dolgraag alleen mij vriend niet denk dat tie bang is ben blij voor je dat je al 24 weken bent leuk hoor goeie zwangerschap gewenst
danielle

Hoi Daaneno,

Ik heb ik januari een miskraam (9weken)gehad, bij mij heeft het 2 maanden geduurd voordat het vruchtje eruit was, maar toe deze eruit was is mijn cyclus meteen hersteld.
Na dat het vruchtje eruit was had ik meteen weer een cyclus van 29 dagen.
Dus kon meteen weer gaan klussen. Helaas is het bij mij na die tijd niet mee gelukt ik zit nu in ronde 6 na de miskraam.
Mijn vriendin heeft in januari ook een miskraam gehad en deze kwam na 5 dagen meteen af, een heftige ongesteldhied was het. Zij is meteen gaan klussen en een maadn later was ze weer zwanger.
Dus gewoon opnieuw gaan klussen met z ´n 2-en. En blijven hopen.
Pas als je een 3e miskraam hebt gehad gaan ze op medisch gebied verder kijken waar het aan kan liggen, maar meestal is het gewoon pech.
1 op de 4 vrouwen heeft een miskraam dus dat is bestw el veel!
Succes Daaneno met opnieuw zwanger raken, en je moet er gewoon voor gaan en gewoon denken dat het nu wel goed goed!!!!!!
Liefs Bo

Terug
Bovenaan