wat een rot maand!!!!!!!!!!

Sorry dames.
Maar ik zit er echt even door heen!
Jullie weten al dat het voor mij een spannende maand is.
Nu hoorde we net dat de oma van mijn vriend slecht ligt... en gisteren belde mijn zus dat zij en haar man uit elkaar gaan....

Mick zit in de fase dat hij nu niets wilt eten af en toe eet hij iets maar niet veel.
avond eten is helemaal drama
boterham of pap s ochtends gaat een paar hapjes en de rest gaat op de grond(lees aan de honden) of hij blaast het uit zijn mond!

Ik ben blij als mijn man thuis is... vanavond lekker niks plat op de bank en samen een film kijken!

He meissie toch wat verschrikkelijk allemaal. Het zit je echt allemaal even niet mee. Laat je vanavond maar extra verwennen door je man en van ons een hele dikke

Soms komen alle rot dingen tegelijk. Gecondoleerd met Oma en ik wens je heel veel sterkte in deze vervelende tijd. Ik hoop dat jullie snel beter nieuws krijgen. Op tijd je rust nemen is nu erg belangrijk, maar ik lees dat je dat ook van plan bent. Het is niet niks als er zoveel dingen tegelijk op je pad komen.

Groetjes Babybelle

Hee meis,

Wat erg allemaal voor je. Soms begrijp je niet waarom dit soort dingen allemaal tegelijk komen. Aan de andere kant zie je dan ook maar wat voor een sterke vrouw je bent dat je je hier allemaal doorheen kunt slaan.
Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk brengt 2009 je weer een hoop moois.

Liefs,
Maike

jeetje meid, gecondoleerd met de oma van je man.
Hoeveel pech kun je hebben...ik hoop voor jullie dat 2009 een beter jaar wordt!

Sterkte de komende tijd.
Tamar

Terug
Bovenaan