wat een rot weekend

nou weekend begon weer lekker...
vrijdagavond begon om half 7 weeen.. die hbben geduurt tot 11uur half 12.. dacht ga maar slapen en dan ziek t wel.. man al instructies gegeven wat er in z huis tas nog evt moest enzovoort.. en wat te regelen (dit ivm kindje van 13mnd en man met voet in gips) maar toch weer gezakt ..
toen zaterdag weer heel erg overgegeven ook weer met bloed erbij (heb ik vaker laatste tijd)
was ff in winkel daarna en kreeg zo'n draai in hoofd dat ik omviel.. kon me nog opvangen op handen.. leek in winkel denk meer of ik struikelde.. pffffffffffffffffffffff
moes ff klagen hoor.. dinsdag ben ik 35wkn en woensdag moet ik naar vk dus ga er wel wat van zeggen dat dit allemaal gebeurt is vant weekend,. vind wel veel ff

Hmmm, als ik jouw verhaal zo lees zou ik toch echt niet tot woensdag wachten hoor, maar morgen even bellen met je VK... Bloed overgeven lijkt me alleen al niet helemaal normaal en dan die andere klachten... Straks is het zw.vergiftiging oid... Ik wil je echt aanraden om morgen ff te bellen en te overleggen!!!!!

hier nog een die vind dat je moet bellen en niks wachten tot woensdag, ik kreeg al op me lazur dat ik 2 dagen had gewacht met bellen toen ik de kleine niet voelde, maar dat van jou klinkt niet pluis. . . .

ja ik vidn dat ook wel heftig hoor dat je je zo slecht voelt, ik zou ook bellen met de VK dan komen ze echt wel langs. ik heb dat zelf gisteren ook gedaan en ze kwamen direct. zie mijn topic onder deze.

succes ermee.

liefs, KArin

Ik kan me ook niet anders dan bij de andere dames aanlsuiten. Je moet even contact op nemen met de verloskundige. Jij weet beter dan ik hoe het zit (je hebt al een kindje) maar het is misschien wel wat vreemd dat de weeen aanhouden en dat je daarbij ook nog vanalles hebt zoals hierboven omschreven. Bloed opgeven is in de meeste gevallen niet zo normaal, zeker niet als het al vaker voor is gekomen. Zou het even checken.

Terug
Bovenaan