Wat een rotweer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Even over het weer hoor. Wat een ontzettend @$#$%$#weer is het. Het regent hier al de HELE dag HEEL hard!!! Ik zit al de hele dag binnen met drie kinderen (schoolvakantie) en het is pas 13:00 uur. Wat moet ik in vredesnaam de hele dag doen?
Iemand nog ideetjes? De tv staat al een hele tijd aan, ze hebben al met de playmobiel gespeeld, we hebben al een chocoladebrood gebakken, straks gaan ze uitgebreid in bad, maar dan weet ik het toch echt niet meer hoor.
Help!
Ivy

waar woon jij dan?

Ik zit in Haarlem en iedereen loopt er zomers bij...ik niet want vind het te fris maar net 3 druppels gevallen en tis weer droog haha..
alle regen is bij jullie denk ik.

ik zou ook niej weten wat je nog meer zou kunnen doen :( miss spelletje met zijn allen?

x

Hoi hoi,

Hier is het ook ongelovelijk zeik weer de hele dag door dan weer ff droog en dan weer een partij regen. Ik ben net tussen de buien door ff weg geweest en ga zometeen weer in het huis aan de slag ik zou vandaag onze houten meubelen in de boenwas zetten dus daar ben ik wel ff zoet mee.

Hopelijk is het morgen weer wat beter.

Liefs Fruit Girl 33 wk en 5 dgn

Hoi,

Ja het is moeilijk die kleintjes aan het spelen te houden.Maar misschien kunnen ze verstoppertje spelen in huis,ja ik noem maar wat,of je gaat verven met ze?

Tja het is moeilijk hoor.

lfs Bernice (33 weken zwanger,augustusforum)

Hoi..
Nou ik woon ook in een enorm regengebied hoor!! Zat net op teletekst (je moet wat h'e met zulk weer..) te lezen dat ze hier in EttenLeur (dorpje nabij Breda) het winkelcentrum hebben afgesloten omdat er van sommige winkels de plafonds naar beneden waren gekomen en Hoeven (ook dorpje vlakbij) is van de buitenwereld afgesloten omdat alle straten blank staan!!! Lang Leve Zomer in Nederland!!
Nou had ik geen hittegolf besteld in mijn/onze laatste weken zwangerschap, maar dit slaat wel alles..
Gelukkig slaapt mijn zoontje (2,5 jaar) nog zeker 2 of 3 uur 's midddags, dat breekt de dag een beetje maar de dagen duren erg lang op deze manier, bleeh..
Hopelijk wordt het snel wat beter!!
Gr. Anne-Marie
37 w

Hoi,
Ik woon dus in Tilburg en het is nu net voor iets langer dan 10 minuten droog, voor de rest heeft het doorlopend geplenst en best wel hard ook (voor miezertjes zijn wij niet bang). Nu zitten mijn kids in bad, maar ik ga straks zo en zo even boodschapjes doen ookal regent het loeihard.
Weet je wat het moeilijke is met mijn kids, ze hebben verschillende leeftijden. Ga ik een spelletje aan tafel doen, gaat de jongste van 1 jaar brullen omdat hij zich verwaarloosd voelt. Doe ik het op de grond, dan gooit hij alles omver! En poetsen om mijzelf bezig te houden is ook geen optie aangezien we ons huis aan het verkopen zijn en er gisteren net kijkers zijn geweest, het hele huis is dus in picobello schone staat. Maargoed, het schiet al weer op, half vier al.
Doei Ivy

quote: an74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 15:31:09'));

Hoi..
Nou ik woon ook in een enorm regengebied hoor!! Zat net op teletekst (je moet wat h'e met zulk weer..) te lezen dat ze hier in EttenLeur (dorpje nabij Breda) het winkelcentrum hebben afgesloten omdat er van sommige winkels de plafonds naar beneden waren gekomen en Hoeven (ook dorpje vlakbij) is van de buitenwereld afgesloten omdat alle straten blank staan!!! Lang Leve Zomer in Nederland!!
Nou had ik geen hittegolf besteld in mijn/onze laatste weken zwangerschap, maar dit slaat wel alles..
Gelukkig slaapt mijn zoontje (2,5 jaar) nog zeker 2 of 3 uur 's midddags, dat breekt de dag een beetje maar de dagen duren erg lang op deze manier, bleeh..
Hopelijk wordt het snel wat beter!!
Gr. Anne-Marie
37 w

hoi

ik kom ook uit etten-leur,en heb het ook gezien ja toen het vanmiddag droog was en effe snel naar het centrum was geweest,overal plafondplaten eruit.lang leve de zomer idd.moest eiegenlijk werken vandaag maar oppas was ziek en mijn schoonmoeder uit oudgastel stond ook blank dus die kon ook niet komen.dus heel de dag lekker binnen gezeten met een hele eigenwijze peuter van 20 mnd die niet meer wil slapen overdag jippie.maar heb zoiets als het over drie weken maar goei weer is met mijn vakantie heb namelijk vorig jaar ook al zon regenachtige vakantie gehad in zandvoort!!!!!! maar we doen er niets aan he gr wendy 19 wken

Terug
Bovenaan