Wat een rust hier zeg!

Ik moet toegeven dat ik het erg jammer vindt dat het hier zo onwijs rustig is.

Ik hoop dat er nog verandering in komt, maar heb er een hard hoofd in.

Hoop tot gauw allemaal.

Liefs,
Bianca

Ben net terug van vakantie :), zal mijn best weer gaan doen. Hoe is het met je?

Hier alles ff rustig. Heb vandaag gehoord dat de afwijking aan chromosoom 13 niet-erfelijk is, maar dat er ook iets niet klopte met chromosoom 5 en 15. Nu moeten mijn man en ik ook onderzocht worden of een van ons misschien drager is...
Maar goed, nu nog lekker genieten van alle bewegingen in mijn buik.

Liefs

Met mij alles goed.
Heb je een goede vakantie gehad?
Waar ben je geweest in Turkije?
Wij zaten in 35 km van Alanya af.

Jeetje, wat een toestand is het zeg met die zwangerschap van jullie. Ik heb echt diep respect voor hoe jullie ermee omgaan.

Ja geniet vooral van alle bewegingen in je buik.

x Bianca

Hoihoi,

Wij zaten dit jaar in Gumbet, in de buurt van Bodrum. Vorig jaar zaten we in Alanya ;).
We hebben het goed gehad, al was ik er wel weer aan toe lekker naar huis te gaan.

Deze week zijn mijn man en ik nog lekker vrij (zouden eigenlijk pas morgen terugvliegen, maar Transavia had die vlucht gecancelled, vanwege te weinig passagiers). Wel lekker hoor, even thuis niksen :).
Hoe hebben jullie het gehad? Koud weer he, hier in Nederland?!

Liefs

Hoi hoi,

Ja na 2 weken was ik ook wel weer toe om naar Nederland te gaan.

Ik ben vorig jaar met een vriendin naar bodrum geweest. Hadden jullie ook zo mooi weer?

Wij hebben echt twee weken alleen maar 34 graden gehad en super lekker ontspannen.

Ja ik zit nu met ijskoude handjes achter mijn computer, moet echt wel weer wennen aan deze temperaturen.

Liefs,
Bianca

Yep, bij ons ook zulk heerlijk weer :)! 2 dagen iets minder weer gehad (maar nog rond de 24 graden, wel wat regen).

Wij zitten ook nog te koukleumen, maar hebben gewoon lekker onze houtkachel aangedaan ;), scheelt een hoop kou...

Liefs

Terug
Bovenaan