Wat een rust hier!

He meiden,

Wat een rust hier! Is iedereen op vakantie? Of gaat het met iedereen zo goed, dat er niets te melden valt?

Met mij gaat het eerlijk gezegd ook helemaal prima! Heb veel energie, en mijn buik groeit flink! Voel haar ook al behoorlijk schoppen! Heerlijk! Ma 15 aug 20 weken echo! Ben benieuwd!

Hoe gaat het met jullie meiden?

Groetjes

Hier gaat het met mij ook goed. De kleine beweegt goed en geniet er dan ook volop van. Af en toe zit hij wel op mijn blaas te drukken, waardoor ik in een halfuur wel 3x naar de wc moet, maar ja da hoort erbij... Ben wel al 2x bijna flauwgevallen, maar kan mezelf helpen zodat het niet gebeurt... Trucje daarvoor is dat je met je handen gevouwen in je nek drukt en tegelijk te hoofd omhoog drukt... Dan krijg je kippenvel en val je niet flauw... Ik krijg van alle kanten hulp aangeboden voor kleren van mijn kinderen en voor de baby... Dus dat is een zorg minder:)

Hoi Liff,
Ik vond het hier ook erg rustig, dus ik ben verhuisd naar babybytes. Veel meer activiteit daar.
Af en toe lees ik hier nog wel mee hoor! x

Er zijn er ook veel met vakantie, maar vond ook al als de lijst zie dat er weinig meiden actief zijn..

Met mij gaat het een stuk beter.
Heb erg last van slapeloze nachten gehad en heel erg emotioneel geweest.

Met ons manneke gaat het gelukkig erg goed, groeit goed en trappelt flink, soms inderdaad ook tegen mijn blaas waardoor ik 100 keer per dag/nacht naar de wc loop :)
Mijn buik is erg dik, krijg van alle kanten vragen hoe lang ik nog moet en als ik dan 17 weken zeg dan zijn ze verbaasd.. Best irritant maar goed, ben verder 4,5 kilo aangekomen dus dat valt volgens mij wel mee.

Heel veel succes en plezier maandag!!

Veel plassen ja! Dat is hier ook zo! Kan de weg naar de badkamer s'nachts met mijn ogen dicht in het donker lopen. Wil de lamp niet aan doen voor man en zoontje! hahaha.

Ik ben ook al zo rond Kimmetje! Ben nu 21 weken, maar lijk echt verder. Ik werk in een babykleding zaak, dus daar komen vooral veel zwangeren... die kijken allemaal een beetje vreemd, want 2 maanden geleden was ik nog helemaal dun, en nu..... hahaha. wel grappig hoor! Maar 4,5 kilo aangekomen, das toch heel netjes dacht ik zo! Ik ben nu ook 4,7 aangekomen. Dus dat zal wel een beetje gemiddeld zijn!

Groetjes

Terug
Bovenaan