wat een rust op t forum

Hey meiden

Wat is het rustig.. ik heb eigenlijk ook niet zoveel te vertellen. Ik ben vandaag wezen shoppen met vriendinnen was erg gezellig maar ook heel vermoeiend. Kan echt merken dat ik nog erg moe ben en zon midagje heel veel energie kost.
We zijn lekker naar babyland en prenatal geweest om een kraamkado te kopen voor een vriendin van ons die in mei uitgerekend is. Ze weten van mijn mk, dus kinderwens af maar niet dat ik alweer zwanger ben. Hihi wel erg grappig echt praten van 'als ik straks weer zwanger ben' en 'als het snel weer mag lukken'.
We zijn iig geslaagd voor een kraamkado en we gaan nu de babyshower nog regelen.

Morgenochtend mogen wij weer kijken of onze uk goed gegroeid is en het hartje nog klopt.. vind het echt heel erg spannend. Ik hoop zo dat alles goed is. Ben echt strondzenuwachtig..

Ik zal het morgen laten weten. Ik hoop op positief bericht.

Liefs

Lieve Renate,

Wil je heel veel succes wensen voor de echo! Is vast helemaal goed! Wanneer ga je het aan je familie en vrienden vertellen?

Lekker uitrusten nu! Leuk dat jullie zijn geslaagd voor een kraamcadeau, straks ben jij aan de beurt. :)

Liefs Lynn.

Ik ben niet zoveel op het forum omdat het nog steeds moeilijk is om echt te geloven dat alles goed gaat. En heb mijn echo pas eind deze maand :-(. Alhoewel we het dit weekend al wel aan onze ouders hebben gezegd dat ze nog een kleinkind krijgen! En ik ook best moe en misselijk ben is de angst er ook. Afwachten tot de echo en dan zal ik echt wel meer schrijven!

Heel plezier met het gluren bij jullie uk morgen!

Het is zeker rustig..ik heb dit wknd ook niet zoveel beleefd, behalve dat ik zaterdag me niet goed voelde, heel moe en raar en huilen..
Heel veel succes straks, komt vast helemaal goed.ik hou de site in de gate.
Wij mogen morgen :)

Liefs

@Lynn

We hebben maandag 16 april de termijnecho. We gaan 11 april met mijn schoonouders naar cirque du soleil, mijn vriend wil het dan heel graag vertellen. En het weekend voor de echo gaan we naar mijn ouders. Want mijn vriend werkt overdag en mijn vader die week de avond dus dan zou het nog een week later worden.. en we willen het graag vertellen. Aan de vrienden weet ik nog niet.. daar moet ik nog even wat voor verzinnen dat we met de hele groep bij elkaar zijn..
En dan mag iedereen het weten:) Echt zo een zin in! Eindelijk geen wijde shirtjes meer aan en lekker gaan showen:)

@baby-love
Het is ook moeilijk maar als je het gezien hebt ga je het zeker wel geloven:)

@Elize81
Irritant he dat stomme gehuil om niks haha heb er ook last van al is het nu al ff terug.. Maar lijk me toch wel ietsje beterder te gaan voelen.. Maar dat denk ik wel eens vaker en dan de volgende dag ben ik weer beroerd..
Jullie heel veel plezier morgen!

Terug
Bovenaan