@babyxxx erg he hier staat ook alles klaar. kijk je hebt nog zat te doen met die gasten van wassen etc. nu net me bovenverdieping nog gedaan, bedden gewassen ik denk heb tmaar gehad want morgen weet ik het niet en stel dat kniet hoeft had het nog wel gekund maar als kwel moet heb knog zat te doen denk.. van haren wassen, stressen, spullen klaar leggen voor de rest etc.
ik moet om 15.30 uur niet echt een supertijd maar oke. vind zo erg gaan ze weer zitten wroeten, hou er zoveel last van erna..
@ciomama;ik denk dat het best een omschakeling zal zijn.. maar kijk heb zoiets of het druk is zie twel zal ongetwijfeld maar als kdie bevalling maar heb gehad. ook rust in huis voor kinderen. mijn dochter is er erg mee bezig, heeft een vriendinnetje en die hebben vande week een baby gekregen allemaal spannend natuurlijk. en word het steeds moeilijker om te wachten. en word zelf took zat nu, hoewel kniet mag klagen voel me best goed alleen mijn liezen doen echt zeer en en de onderkantk. word elke keer tegen mijn blaas gedrukt enzo maar ja.. we zien twel.. weet ook niet hoe dat werkt met inleiden hoe snel ofiets.. misschien ist wel pas dinsdag ofzo dat ze zeggen kijken of er nog spontaan iets komt? we zien twel.