wat een schatje....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

vannacht om half zes werd Stijn wakker voor een voeding en huilde een beetje. toen ik zijn kamertje in kwam zat hij rechtop in bed en probeerde een arm naar me omhoog te doen zodat ik hem kon optillen. Toen ik hem oppakte kroop hij helemaal tegen me aan. Heerlijk!!!

En vanmorgen om kwart voor negen hoorde ik hem en zat hij heerlijk te spelen met zijn labellabeldoekje. Stijn is gek op labeltjes en kan er geen genoeg van krijgen. Nu is hij overigens met een stapelbekertje aan het uit proberen hoeveel herrie hij in de box kan maken.

Groetjes van Marloes

hoi marloes,ja dan kan je wel smelten he?als ik s.morgens anouk haar kamer inkom dan staat haar hoofdje ook een heel eind omhoog en word je gelijk getrakteerd op een grote glimlach.geweldig.
gr petra

Hoi Marloes,

Wat zijn ze lief zo dan hé! Ik smelt dan helemaal weg. Kan er echt tranen van in mijn ogen krijgen......
Ik las bij een ander topic dat je vannacht drie keer hebt gevoed? Is dat een uitzondering of komt Stijn meestal zo vaak? Dat je dat vol houdt. Petje af hoor!
Die slaapkop van ons slaapt nu het klokje rond (van 20.00 tot 8.00 uur) en is vandaag na zijn eerste fles weer in slaap gevallen (lukt niet altijd). Hij slaapt nu nog (het is bijna 10.00 uur). Dat betekend wel dat het 'schema' van vandaag weer helemaal op zijn gat ligt, maar dat laat ik maar los....

Even over die labeltjes. Ook hier zijn ze favoriet. We hebben wat kleine knuffels van de IKEA en daar zitten hele lange labels aan. Bas is hier helemaal mee in zijn nopjes. En ik zweer je, zijn wereld werd een stukje moier op de dag dat hij erachter kwam dat er aan slabbers ook labels zitten......

Groetjes, Karin

Heerlijk is dat hé?!

Dylano doet ook altijd zijn hoofdje omhoog als we de kamer binnenkomen.
En geeft dan ook altijd een hele mooie lach naar iedereen!!
Heel erg mooi!!

Ik heb ook het idee dat hij het een beetje kan  voelen hoe ik mezelf voel... Afgelopen vrijdag, was hij erg aant dreinen in de box, maar ging stofzuigen en dweilen (ken dan dus niet de vloer op zolang het nat is), dus dacht ja... dan breng ik hem maar ff naar zijn bedje hoor, want ga daar echt nie naar luisteren, daar wordt je niet vrolijk van toch??
Maar had er toch spijt van dat ik dat gedaan had
Voelde me eigen op dat moment een slechte moeder
Dus toen ging ik hem halen voor zijn fruit.
Pakte hem dus op, en zei: sorry ventje, was niet mama's bedoeling, mama heeft er spijt van!
En hij ging heel erg dicht tegen mij aan hangen, en ook stevig.
En daarna kreeg ik een mooie, brede lach van hem!!
Zoooo lief!!!
Wat ga je veel van je kind houden zeg!! Niet meer normaal, haha!!

Groetjes Debby.

Heerlijk hé dat knuffelen. En volgens mij reageren ze echt heel goed op de bui waarin jezelf bent. Ze weten meer dan je denkt.
Nou ja. Geniet nog van het knuffelen. Als ik naar m'n neefjes kijk dan is het zo voorbij.
Groetjes lynn

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 09:53:42'));

Hoi Marloes,

Wat zijn ze lief zo dan hé! Ik smelt dan helemaal weg. Kan er echt tranen van in mijn ogen krijgen......
Ik las bij een ander topic dat je vannacht drie keer hebt gevoed? Is dat een uitzondering of komt Stijn meestal zo vaak? Dat je dat vol houdt. Petje af hoor!
Die slaapkop van ons slaapt nu het klokje rond (van 20.00 tot 8.00 uur) en is vandaag na zijn eerste fles weer in slaap gevallen (lukt niet altijd). Hij slaapt nu nog (het is bijna 10.00 uur). Dat betekend wel dat het 'schema' van vandaag weer helemaal op zijn gat ligt, maar dat laat ik maar los....

Even over die labeltjes. Ook hier zijn ze favoriet. We hebben wat kleine knuffels van de IKEA en daar zitten hele lange labels aan. Bas is hier helemaal mee in zijn nopjes. En ik zweer je, zijn wereld werd een stukje moier op de dag dat hij erachter kwam dat er aan slabbers ook labels zitten......

Groetjes, Karin

Hoi,

het is hier normaal dat Stijn drie keer per nacht komt. Ik ben er nu zo aan gewend en heb er weinig last van. Ach, het gaat zo snel. Ik geniet wel van die momenten s'nachts met zijn tweetjes in een heel stil huis.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan