wat een schok!!!

hallo dames
ik was zaterdag bij een verjaardag samen met me vriend, het was heel gezellig de moeder van die vrindin van mij komt binnen en die is blijkbaar helderzien dus wij heel spannend dingen vragen ze zij niet veel tot dat ze bij kwam en zij van je krijgt kinderen maar niet van hem dus niet van me vriend dus ik schok, maar toen zij ze van het kan altijd veranderen maak je maar geen zorgen. ik maak me dus wel zorgen we zijn nu al bezig met kinderen maken en als het niet lukt dan heeft ze gelijk, ik heb het die avond nog aan me vriend vertelt en die zij van wil ik helemaal niet weten hou maar op. ik zij ook van ja kan niet is niet zo maar ik denk er wel overnaar ik zit er wel mee nu is mijn vraag moet ik doorgaan met kinderen maken met hem, help me ik ben bang kus chica alvast bedankt dames
 
als jullie zeker zijn van de zaak dan meot je er voor gaan.
ook al zijn ze helderzeind die kunnen zich ook vergissen he.
dus ga er voor als je gevoel ja zegt

groetjes carola
 
hoi chica,
dat zijn dus van die dingen die je dus eigenlijk helemaal niet wilt weten dus ook eigenlijk niet moet vragen aan een helderziende. En ik ben ook van mening dat als die helderziende een vriend of goede bekende is dit niet zo maar zou moeten vertellen aan jou. Maaar goed dat is mijn mening, ik hoop dat je verder kunt en dat je het naast je neer kan leggen want als het goed voelt dan zegt dat toch ook iets.
veel liefs
 
Hoe kan ze dit nou toch zeggen, Mijn moeder ziet ook dingen in en aan mensen maar zo iets mag ze helemaal niet zeggen. Als ze dat soort dingen zegt is ze er in mijn ogen niet goed mee bezig en zal ik er niet te veel waarde aan hechten. Dat is makkelijk praten want het gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik hoop dat je het tegendeel kan bewijzen.
Veel succes ermee.

Liefs, Ank
 
hoi

ik vind het echt shokking dat iemand die denkt helderziend te zijn, zulke uitspraken doet, lekker voor je relatie zeg.
zet het maar snel naast je neer en ga lekker door met je plannen.succes
jeanette
 
moet ik doorgaan met kinderen maken met hem, vraag, je je af.
Als je niet doorgaat krijgt ze zeker gelijk.
Go for it girl, en zij kunnen zich ook vergissen...
 
Terug
Bovenaan