wat een slaapkop.....

Hoi,
onze Quinn ligt nog steeds te pitten. En het is al 9 uur. Gisteren heb ik hem om 9.15 uur maar uit zijn bed gehaald. Ik denk dat het langzaam tijd wordt voor 4 voedingen ipv 5.
Alleen drinkt hij nog steeds niet altijd die 180 op. Maar misschien komt dat wel als er weer meer tijd tussen de voedingen komt. Moet volgende week naar het CB. Zal het dan eens bespreken.
Verder heeft hij zich gisteren voor het eerst omgerold van buik naar rug. En zowel rechtsom als linksom. Hij had echt de smaak te pakken. Kei leuk!
Groetjes Veerle

hoi veerle
boas is ook zo'n slapert.gisteren was het 10 uur met als gevolg 4 voedingen.en ik denken dat hij daardoor deze ochtend wel eerder wakker zou zijn..nee hoor,kwart over 9.weer 4 voedingen vandaag dus.ik geef m nu wel iets meer,210-7.meestal gaat t wel op tegenwoordig,want hij krijgt er nu nutriton door tegen het spugen en hij vind het verukkelijk!
krijgt quinn ook 4 voedingen als hij zolaat wakker is of nog niet?ik vraag me namelijk meteen af hoe jij het dan doet als je moet werken.ik moet bv morgen werken en om 7 uur krijgt boas dan de fles.als ik hem maar 4 voedingen geef krijgt hij om 7 uur savonds de laatste.als hij dan de volgende dag weer tot 9 uur slaapt zit er 14 uur tussen.en overdag meer dan 4 uur tussen de fles gaat ook niet lukken want hij heeft soms na 3 uur al weer honger.
jij een idee?hoe oud is quinn nu?boas 15 weken.
groetjes kari

Go, Quinn, go!!!! Echt knap!!!
Wat zijn ze al groot he, als ze zich echt gaan verplaatsen! Voor je het weet rolt hij de hele kamer door!

Wel lekker zo'n slaapkop, kun je zelf ook ff bijslapen. Esther deed altijd na haar eerste fles (rond 6.30 uur) nog een slaapje. Dan konden we in het weekend lekker nog een uurtje terug naar bed. Maar ze wil nu niet meer, snif!

Groetjes,

Eveline

Hoi Veerle.
Het gaat echt ontzettend hard hè!!
Leuk zeg dat hij zich kan omrollen.
Onze Teun maakt er echt een spelletje van,ik leg hem op zijn buik,floep kontje omhoog en hij ligt op zijn rug,wel erg leuk maar als het tijd is om te slapen word het minder.
Ook s`nachts wordt hij een beetje wakker en draait hij zich  op zijn  rug  (hij  slaapt op zijn buik)
dan begint hij te huilen en  leg ik hem weer op zijn buik lig ik in bed en hij draait snel om.
Na 5 keer is het iets minder leuk!!
Wel lekker dat Quinn zolang kan slapen!
Onze Teun is er s`ochtends toch wel rond 7 uur-half 8.
Als ik vrij ben leg ik hem na die voeding bij mij in bed en slapen we nog tot half 11,lekker hoor! En gezellig!
Onze Teun heeft nu de baby-gym ontdekt (iets later dus als normaal,hij wordt de 18-de al 5 maanden) daar heeft hij vanmorgen ruim 2 uur onder gelegen,helemaal super!
Nou mijn reaktie is wel wat langer geworden,maar ja ben je weer op de hoogte!!
Geniet ze!!
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan