Wat een spanning!!!

<p>Hallo allemaal! </p><p>Ik ben nieuw hier. Wilde graag even mijn spanning kunnen uiten </p><p>Sinds drie maanden zijn mijn vriend en ik aan het oefenen om zwanger te worden. </p><p>Vorige maand heb ik een schijnzwangerschap gehad. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was. Misselijk, huiligerig en nog vele andere symptomen. Maar helaas werd ik gewoon netjes optijd ongesteld. Wat een teleurstelling was dat! Maar ook vond ik het een eng idee dat je lichaam je dus zo ontzettend voor de gek kan houden. </p><p>Nu durf ik niet teveel te hopen. Zijn op vakantie. De 30e was Mn eisprong. En heb sinds 5 dagen ongelovelijk pijnlijke borsten. Bij elk drempeltje hou ik ze vast. Ben huilerig en Mn humeur gaat de hele dag op en af. </p><p>Toch merk ik dat ik niet teveel probeer te letten op de symptomen, terwijl Mn gevoel roept dat t raak is. Maar ja, dat dacht ik vorige maand ook.... </p><p>Super spannend allemaal zeg! De 14e is mijn NOD. ( cyclus van 30 dagen ) </p><p>Nog maar even Mn best doen om in niet al te veel spanning, soort van geduldig, af te wachten </p>
 
Ik hoop t voor je, maar ik zou echt niet teveel op symptomen vertrouwen, want hoe meer je die denkt te hebben hoe meer het wordt. Ik voelde zelf helemaal niks maar das bij iedereen anders natuurlijk. Ik zal voor je duimen..
 
Klopt. Ik probeer ook lekker afleiding te hebben zodat ik er niet teveel aan denk. Zit toch niets anders op dan afwachten...
 
Terug
Bovenaan