Wat een tegenvaller de vakantie. . .

A

Anoniem

Guest
Nou wij zouden dus lekker 3 weken naar Frankrijk gaan maar na een week zijn we weer terug naar Nederland gereden ivm het slechte weer!
We hadden een caravan gehuurd op een mooie camping, daar lag het niet aan maar na een week regen zagen we het niet meer zitten. Gelukkig was er een binnenzwembad, dus hebben we nog wel even lekker gezwommen met onze kleine meid en dat vond ze geweldig. Maar voor de rest zaten we maar in die caravan, er was niet echt wat te doen in de omgeving en met zo een kleintje ben je toch ook wel gebonden. Dus we hadden het weerbericht gecheckt en zagen dat het de hele volgende week weer zou regenen dus besloten om toch maar in te pakken en terug naar huis te gaan!
Heerlijk weer thuis! Wij zijn denk ik ook niet echt kampeermensen, volgend jaar maar weer een all-inclusive Turkije boeken, jammer voor dit jaar maar het is niet anders.
Ik moet wel zeggen dat de autorit mij reuze is meegevallen, onze dochter heeft zich echt goed gehouden, was toch 11 uur rijden, we zijn wel een paar x gestopt onderweg zodat ze ff de benen kon strekken.

Nou een heel verhaal, maar wilde het toch even kwijt hier,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Jammer dat je vakantie zo in het water is gevallen.
Hopenlijk kunnen jullie hier in nederland nog even genieten van vakantie al is het dan thuis.

gr Saskia

Wat vervelend dat je vakantie in het water is gevallen.
Maak er thuis dan maar het beste van!Ze hebben voorspeld dat het vanaf dinsdag beter zou worden.

Groetjes Jessica

Wat vervelend voor jullie dat jullie vakantie in het water is gevallen. Maar volgens mij wordt het hier deze week wel weer mooi weer dus dan moet je daar maar extra van genieten.

Groetjes
Inge

Ach, das wel heel naar! Je hebt je er toch op verheugd. Balen hoor! Maar welkom thuis weer!!

Hoi Sonja,

Balen zeg! Hopelijk komt hier een mooie zomer, kun je hier genieten!

Ik heb trouwens 8 jaar geleden een vakantie gehad die in het water viel. Voor het eerst met mijn man (toen nog vriend) op vakantie. Met de boot in Nederland. Na 1 week slecht weer waren we het zat en hebben we zijn ouders opgebeld. Die zijn ons komen halen, boot op de trailer. En wat denk je: 10 minuten onderweg en het wordt toch mooi weer. hahaha
Zo heeft volgens mij iedereen wel een vakantie die niet echt leuk is geweest.

groetjes Maris

Hoi Sonja,

Jammer dat het zo tegen gevallen is. Volgende vakantie maar hopen op beter weer. Nu maar hopen op beter weer in Nederland zodat jullie hier nog van je vrije dagen kunnen genieten.

groetjes

Linda

Thanks voor jullie berichtjes,
we genieten nu al lekker thuis van onze vrije dagen, dus dat komt goed, nu nog ff een zonnetje erbij, het liefst op 22 juni want dan wordt ons moppie 1!

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan