wat een tegenvaller..

Hoihoi dames,

Inmiddels is onze prachtige dochter alweer 2 weken oud!
Ze doet het uitstekend, ze komt iedere 3 uur voor een voeding overdag en 's nachts hebben we best regelmatig het geluk dat ze pas na 6 uur komt, heerlijk gewoon!
Verder is het een erg tevreden meisje en we zijn dan ook dolgelukkig met onze dochter!

Er is alleen 1 ding wat we echt zooo ontzettend vinden tegenvallen..
We hebben met hemelvaart de kaartjes verstuurd, nou inmiddels zijn we ruim een week verder en er heeft gewoon nog niemand gebeld om op kraambezoek te komen!!!
Mijn opa en oma, oma, oom en ouders zijn wel geweest maar verder komt er gewoon geen mens! We snappen er niks van!!!!!!!

Hoe is/gaat dat bij jullie het kraambezoek?
En hoe bevalt het moederschap bij iedereen?

Groetjes Maaike, mama van Aymée (17.05.2009)

Hoi Maaike,

Bram is inmiddels al weer 13 weken oud en had een onverwachte start met 9 weken te vroeg, maar wij hebben al wel vrij snel kaartjes verstuurd met een goede tekst erop zodat mensen niet zouden schrikken en gewoon zouden bellen of langskomen. Dat eerste is prima gelukt en we hebben ook al zo'n 70 felicitatiekaartjes gekregen, maar helaas ook nog maar weinig kraambezoek. De meeste mensen wachten blijkbaar toch wat langer, dat hoor ik ook van vrienden die een maand eerder bevallen zijn. Bram is nu tenslotte al 7 weken thuis en ook dat hebben we iedereen per e-mail laten weten met de mededeling: 'de beschuit staat klaar'. Nou directer kan niet lijkt me toch????

Dus ik denk dat je nog wat geduld moet hebben, hoewel je vast iedereen je heerlijke dochter wilt laten zien.

Groetjes Miranda

Dag dames!
Ik moet zeggen ( en dat lijkt stom misschien) dat ik een beetje hoop dat niemand belt...
Ik heb veel foto's op hyves staan en vind het wel best zo eigenlijk.
Het scheelt zoveel als er een dagje niemand anders komt, heerlijk vind ik het.

Ik snap wel dat het jullie van de mensen tegenvalt, dat zou ik ook wel hebben.

Maar inderdaad, misschien wachten veel mensen tot een paar weken daarna, al is 13 weken wel erg lang hoor, hihi!

Nou, ben benieuwd...

Natalie

Hallo dames,

Ik ben 14 mei bevallen van een schat van een dochter helaas met een keizersnee.
Nou ben ik thuis en heb ook weinig telefoontjes gehad van mensen die langs willen komen. Ik hoor alleen maar ja je moet eerst aansterken en dan komen we naar je toe.
Beetje jammer vind ik dat want als het niet zou gaan zeg ik het wel. Mensen blijven toch ook niet de hele dag of avond met kraamvisite dus dat uurtje of hooguit 2 uurtjes lukt toch wel.
Maar ja het zal wel goed komen hoop ik.

Groeten fleur

Hoi meiden,
deze ervaring heb ik ook gehad met onze 2e, iedereen wachtte maar en in mijn laatste drie verlofweken moest men opeens allemaal langskomen. Nu is mijn man nog tot 15 juni thuis, dus nodig ik mensen actief uit, omdat ik ze liever nu heb dan als ik alleen ben met drie meiden maar als je niets doet dan komen veel mensen toch pas na een week of 5

groetjes klarie

Terug
Bovenaan