wat een teleurstelling...

Hallo allemaal, ik ben 10 dagen over tijd geweest, heb twee keer een test gedaan en beide keren was het een licht streepje, alleen de tweede keer was ie wat lichter. Iedereen zei dat ik kon aannemen dat ik zwanger was... maar ik geloofde het niet en dacht dat er iets mis was, omdat het streepje lichter geworden was. Afgelopen zaterdag heb ik ontzettend veel bloedverlies gehad (geen krampen)en zondag was het al veel minder. Nu bijna niks meer. Ik denk dus dat er toch iets fout is gegaan... Ze zeggen dat je ondanks bloedverlies toch zwanger kunt zijn, maar ik geloof er niets meer van en durf ook niet meer te testen... Ik wacht de maand in spanning maar af...

Groetjes Lotte
 
Hoi Lotte, ik zit net je stukje te lezen. Je zou inderdaad denken ook een licht streepje betekent zwanger. dat is tenminste wat er altijd gezegd wordt? Kan je het nog wel een maand volhouden? Waarom ga je niet naar de dokter en laat je je testen. Dan heb je duidelijkheid en hoef je niet een maand in spanning te zitten. Of zou het misschien innestelingsbloed kunnen zijn? Ik ben nog wat onervaren op dit gebied ( 1e ronde n.l.) maar mijn vriendin had ook bloedverlies en daar is het uiteindelijk wel goed gegaan. Niet dat dat wat hoeft te zeggen natuurlijk! Tja, en wat is veel bloed? Nou ja al met al sterkte, succes (als je je laat testen) en ik zal voor je duimen.
Liefs
 
Hallo Mutsie, eigenlijk heb je gelijk en moet ik de huisarts bellen, maar om nu weer de deksel op mijn neus te krijgen... Als ik me sterk voel zal ik hem eens bellen wat ik het beste kan doen. Ik voelde me vorige week ook echt zwanger; was misselijk en doodop. Nu heb ik nergens last meer van. Innestelingsbloed is volgens mij niet veel bloed wat je dan verliest, maar ik weet het niet zeker. Het was bij mij echt veel, moest om het uur echt mijn verbandje verschonen en dat ruim 5 uur lang (sorry voor de details), daarna werd het pas minder...

Liefs Lotte en jij veel succes met je 1e ronde.
 
Hoi Lotte,

Wat vervelend zeg, zou inderdaad ook je huisarts bellen. Vooral omdat je maar 1 dag veel bloed hebt verloren en daarna weer veel minder. En de huisarts kan je van je onzekerheid afhelpen over wat er gebeurd is. Ik hoop dat je de kracht vindt om te bellen meid!Heel veel succes

Liefs Vanessa
 
Maakt niet uit hoor die details! Tja, dat klinkt als veel inderdaad.Maar ik denk echt dat je het beste je ha kan bellen hoor. Maar dat moet je inderdaad doen als je daar klaar voor bent. Veel succes!
 
Terug
Bovenaan