Wat een tijdstip...

Het is nu ongeveer 2 uur in de nacht. Of ik niet kan slapen..?Vast wel, maar ik ben gewoon nog niet naar bed gegaan. En ik voel me ook niet moe. M'n man ligt al een tijdje op 1 oor, haha.
Ik heb overdag niet zoveel tijd voor eigen dingetjes omdat ik toch een groot deel van de dag bezig ben met mijn moppie. En meestal als ze slaapt, ben ik bezig voor mijn werk of ik doe wat in huis.
Maargoed, nu ben ik bezig met een digitaal foto-album van Minoux haar 2e jaar en ik wilde nog een album maken van een weekendje weg. Maar ja...daar moet je wel echt even de tijd voor hebben en nemen. Dus ik om half 8 begonnen met het weekend-fotoalbum, en de hele avond tot nu bezig geweest. Gewoon even de tijd voor mijn eigen ding.
Ik vermoed dat als Minoux morgen rond 8 uur wakker is, ik niet zo uitgeslapen ben. Maar ja...ik heb nu wel mooi 1 fotoalbum af :)
Ga nu maar mijn bedje op zoeken
Groetjes, Bianca.

Hoi Bianca,

Idd een 'lekker' tijdstip.
Kon je er vanmorgen beetje uitkomen?
Gisteravond was ik ook best moe maar vond het heerlijk om lekker alleen op de bank te hangen en idd geen mama te horen, lekker kunnen blijven zitten en heerlijk rust en tv kijken, haha
Succes met je 2e album,

Liefs Marina

Hoi Bianca,

Lekker he, even tijd voor jezelf?
Alleen jammer dat dat altijd in de avond en 's nachts is...
Heb ik ook vaak hoor, dan ben ik even lekker bezig en dan hoor ik naast me ineens: "oh.... is het al zoooo laat! Kom we gaan naar bed" en dat ik dan denk: "ik zit net even lekker iets voor mijzelf te doen, laat me met rust!"
Ik hoop dat je veel mag genieten van het fotoalbum.

Liefs Monica

Fotoboeken, wat een gepuzzel, maar als je de smaak te pakken hebt en uit eindelijk het eindresultaat in handen hebt dan ben je super trots! Ik heb ook meerdere malen bij de Hema boeken in elkaar gezet en was meestal niet te stoppen als ik de smaak te pakken had, hihi!

Liefs Lientje

Hoi meiden,
ik kwam gelukkig nog redeljk fit mijn bed uit. Had wel aan het eind van de middag een dipje, haha.
Maar gisteravond weer lekker bezig geweest :)
Groetjessss

heerlijk is dat hé
ff lekker alle tijd voor jezelf
ik ben ook zo graag bezig met foto's van de meisjes
ik moet nog steeds een album makne van onze bruilofd
maar komt wel
ik trek t niet om tot zo laat op te zijn hahaha

liefs maurilla

heerlijk is dat hé
ff lekker alle tijd voor jezelf
ik ben ook zo graag bezig met foto's van de meisjes
ik moet nog steeds een album makne van onze bruilofd