Wat een timing!

Hoi allemaal,

Tja, je hebt het allemaal niet helemaal voor het zeggen, maar wat we dit weekend hoorden, waren we toch wel even stuk van. De zus van mijn man vertelde dat ze zwanger is. Nu zes weken! En als het bij ons goed was blijven gaan was ik dus precies een week verder geweest! Nu zien we dus bij haar groeien en ontwikkelen wat bij ons had moeten gebeuren. Hoe "het leven is hard". Natuurlijk zijn we blij voor haar, maar wat waren we verdrietig.

Nu, een aantal dagen verder heb ik echter ook goed nieuws. Mijn ei staat op springen, haha!! Bij de cb test was het eerste streepje duidelijk donkerder dan de tweede en jullie weten wat dat inhoudt, klussen!!!

Ik hou jullie op de hoogte. Spannend hoor.

Liefs, Mira

Hoi Mira,

naar he om te horen dat iemand in je directe omgeving zwanger is terwijl het bij jou mis ging, je gunt het iedereen van harte, maar het liefst wil je het niet horen en zeker niet zien.
Dat hoorde ik van m'n collega die ik moest bellen om te vertellen dat ik 9 wkn zwanger was terwijl het bij haar 14 dgn daarvoor was misgegaan.
Nu kan ik haar volgende week bellen dat het ook bij mij is misgegaan, misschien kunnen we elkaar er doorheen slepen. Waar ik zelf nogal erg tegen opzie is om vrienden van mij te bellen om te melden dat het bij ons maandag is misgegaan, zij is namelijk twee weken korter zwanger dan ik zou zijn. Heel egoistisch ben ik blij dat we hen maar een paar keer per jaar zien. Anders zou ik er te vaak mee geconfronteerd worden.
Nou sorry voor het lange verhaal. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk worden jullie snel zwanger.

Groetjes Nienke

He Mira,

Wat vervelend is dat he? Ik heb het zelf ook. Ik zou 12 november uitgerekend geweest zijn, dus zou al best een behoorlijk buikje kunnen hebben. Ik kan het vergelijken met een buurvrouw! Die is begin december uitgerekend. Ook voor haar is het best moeilijk. Ze vind het voor zichzelf best rottig om mij te zien. En dat vind ik dan zelf ook weer vervelend, want ik wil niet dat zij zich rottig voelt omdat het bij mij fout is gegaan. Het is gewoon heel dubbel allemaal. Natuurlijk gun ik het een ander van harte maar ik wens het mezelf ook zo graag toe! Dus ik kan ook heel goed begrijpen dat jullie verdrietig waren/zijn maar ook blij voor hun. Ik denk dat het het beste te verdragen is als je weer zwanger zou zijn. Ik wens en hoop dan ook voor je dat je heel snel weer zwanger bent en heel veel succes en plezier met klussen!!

Liefs

Cath

Terug
Bovenaan