Wat een timing!

Onze Tim rolde nog steeds niet van zijn rug naar zijn zij, laat staan naar zijn buik, en dat terwijl hij inmiddels de 6 maanden is gepasseerd. Kan natuurlijk altijd, maar ik wilde het vanmiddag tijdens mijn afspraak op het cb bespreekbaar maken. Maar dat hoeft dus niet meer! Vanmorgen lag hij bij ons in bed en toen liet meneer zien dat hij het wel degelijk kan!!!! En meteen door naar de buik ook nog! Wat een geweldige timing, ha ha!

Gr Ingrid

haha tja zo zie je maar weer ze gaan het pas doen als ze er zin in hebben haha.......
Maar fijn joh dat tie het nu heeft gedaan je weet ergens in je achterhoofd dat tie het heus wel kan en gaat doen maar is altijd fijn wanneer ze het echt gaan doen wat een mijlpaal!
sucses op het cb

liefs louise

waarschijnlijk vond ie het zonde van je tijd bij het cb het te moeten bespreken. Hij zuchte er niet bij?? zo van; okeeee, dan doe ik t wel effe, hihihi

leuk zeg, hier word ook in spanning gewacht. maar ach pascal is nog geen 5 maand. die mag heus nog wel effe wachten.

Hihi..ken het... heb het met Elias destijds wel gevraagd en toen zei ze dat alles voor de 9 maanden goed is...maar wel fijn dat hij het nu doet!!

Groetjes Annemiek

jajja leuk zeg! dat heef hij gehoord en dacht nu ga ik laten zien dat ik wel kan :)
Geef jou kind de tijd voor alles,hij zal jou verrasen zie je wel :),en dat is juist het leukste moment.

Terug
Bovenaan