Wat een toestand

Hallo,

Ik wil eerst ff klagen over dit stomme aanmeld systeem van dit forum.
Heb toen het ingevoerd werd me netjes aangemeld met e-mail adres en wachtwoord en dat ging prima tot vorige week.
Ik zat met een vraag die ik hier even wilde stellen dus ik tik mijn e-mail adres in en wachtwoord zegt dat stomme ding dat mijn e-mail adres niet klopt???
Ik nog een keer geprobeerd maar nog steeds niet.
Toen maar opnieuw aangemeld en ik kreeg een nieuw wachtwoord en actievatiecode toegekend.
Tik ik alles weer opnieuw in met al die velden EN het nieuwe wachtwoord en actievatiecode, WEER geen verbinding om dat het wachtwoord en actievatiecode, die ik net via de mail had gekregen, niet goed waren!!!!!!!!!!!!
Nou toen had ik het helemaal gehad en een boos mailtje gestuurd naar jonge gezinnen, maar ik heb daar geen antwoord op gekregen......helaas.

Maar goed ik heb vandaag weer een poging gedaan, maar hij deed het nog steeds niet. Nu heb ik me eens aangemeld onder het e-mail adres van mijn man en nu doet hij het wel?????? (het zelfde hotmail adres alleen andere naam???)

Maar goed wat ik wilde weten als ik mijn kleine man banaan wil geven met wat moet ik het dan verdunnen? Uit een potje is het best vloeibaar maar als ik een banaan prak is het nog best wel dik. Aangezien mijn kleine man nog niet helemaal door heeft hoe hij het weg moet krijgen is het iets aan de dikke kant. Moet ik er maar gewoon iets sap bij in doen?

Ik hoor het graag
Gr Alies
Ps Sniet en Snot, dat zijn onze katten maar een ander gebruikersnaam pakte dat stomme ding ook niet
 
Hoi,

Hier duurde het ook zo lang voordat ik eindelijk online kon hoor. Dan was het wachtwoord niet goed dan weer mijn naam of mail adres niet. Om gek van te worden. En Als je niet oplet en je mikt verkeerd dan anuleer je alles en moet je weer wachten op een nieuw paswoord. Grrr.

Maar je vraag je kan het wat sompiger maken. met wat water of gewoon wat melk.
Lekker smeuig om zo weg te slobberen.

groetjes
 
hoi,

ik prak het fruit met een staafmixer, daar wordt het ook goed "sappig"van.
ook knijp ik het sap uit een sinasappel en doe dat bij de banaan.

groetjes Carli
 
Terug
Bovenaan