Wat een toeval!

Hallo meiden,

Ik heb vandaag aan mijn zus verteld van de zwangerschap, ik kon het niet voor me houden. Ze was heel enthousiast en geinteresseerd, maar toch ook een beetje terughoudend. Later nadat ze met haar man gepraat had vertelde ze dat ook zij zwanger was en in april is uitgerekend. Ze is 1 week verder dan dat ik ben.... Zo toevallig en grappig ik moest het gewoon even kwijt haha. Dat wordt dus lekker samen zwangeren!

Hebben jullie het inmiddels al aan iemand verteld?

Groetjes

Gefeliciteerd en wat een toeval!!
Nee ik ben nu 7 weken en 3 dagen en heb nog tegen niemand verteld maar dat is wel lastig hoor, morgen afspraak bij de vk en dan met vakantie dus dan is het een stuk makkelijker om je niet te verspreken.
Hoever ben jij?

wij hebben het aan al onze bekenden verteld we konden het niet voor ons houden. Ik rook niet meer, binnen mag niet gerookt worden, drinken doe ik niet enz. Ook gaan onze bekenden regelmatig naar uitjes zoals pretparken ik ben veel moe pijn in de rug, iedere x moest ik iets verzinnen om niet mee te hoeven..Ook als t mis gaat vind ik t wel prettig om er over te kunnen praten, lijkt me ook vervelend om er met niemand over te praten.

Ik ben nu 5 weken als het goed is, dat weten we natuurlijk pas 100% zeker met de echo, die heb ik pas 19 sept. Ik kon t voor mijn zus niet verzwijgen, mijn ouders zijn met vakantie dus na hun vakantie vertel ik het aan hen. Verder houd ik het nog stil ivm mijn werk.

groetjes

Ik ben nu 5 weken en ga het vanavond aan mijn ouders vertellen! Zaterdag al tegen mijn vriend zijn ouders. Verder proberen we het nog stil te houden (vind het wel moeilijk hoor)

Ik ben denk ook ongeveer 5 weken...En probeer het nog even voor ons te houden... idd best moeilijk...
Vanmiddag even de vk bellen voor afspraak

Hoe voelen jullie je eigen?

Terug
Bovenaan