wat een treurige berichten

pfffttt overal hier lees ik van die terurige berichten over bloedverlies enzo.Meiden weet dat ik er meeleef en dit heel erg vind voor jullie
Pffft begin m nu wel te knijpen voor de echo van maandag...ook al geeft mijn lichaam de goeie signalen af, je ziet maar dat het bij lange na niet vanzelfsprekend is dat het goed gaat!

Idd veel verdriet!

Ook ik wil jullie even zeggen dat ik heel erg met jullie meeleef dames! En ik hoop dat jullie snel een betere tijd tegemoet gaan en jullie opnieuw zwanger mogen worden.

Liefs!

Hey meisjeb,

Er is idd veel verdriet, vooral rond deze periode dat de meeste termijnecho's worden gedaan. Heb in juni een mk gehad en heb lang getwijfeld of ik me wel aan wilde melden omdat dit natuurlijk te verwachten is, hoe hard ook. Tis vreselijk en kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt. Als het bij jou nog steeds goed voelt, houd dat gevoel dan vast! Echt hoor!
Succes maandag, komt vast goed! Vertrouw op je lichaam!

Groetjes Jannie

Ook ik heb 2x een miskraam gehad, dus weet heel goed hoe het is om in onzekerheid te zitten. Denk dat ik ook pas echt kan gaan genieten als ik m'n 1e echo gehad heb.

Maar idd positief blijven denken is wel heel belangrijk!

Hey hallo,
Inderdaad veel verdriet en ik wordt daar ook wel onzeker van....
Ik heb in april een miskraam gehad en daar kwamen we achter tijdens de eerste echo. Ik denk dat de echo daarom voor mij nu ook zo spannend is, omdat ik daar als eerste geconfronteerd zal worden met of t allemaal nog wel goed is.
Ik ben 3 weken geleden erg misselijk geweest, maar die misselijkheid is erg afgenomen. En in plaats van daar blij mee te zijn, baal ik er wel een beetje van....gaat t allemaal nog wel goed?
Zucht, ik wacht t wel af, zal toch moeten proberen t een beetje van me af te zetten en weer een positief gevoel te krijgen.
Iedereen veel succes met de echo's van de komende tijd en we houden elkaar op de hoogte!
Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan