Wat een trutte kop.......

Hallo meiden.

GRGRGRGRGR. Hier word ik echt heel boos om. Wat is het forum toch kl@#$te bezig.Elke keer als ik wat wil plaatsen dan is het foetsie. GRGRGR

Hier dan nogmaals een poging om het te plaatsen. Ga het nu maar eens kopieren.

Bij ons was het vandaag weer zover. De scholen zijn begonnen. SNIK
Vind het helemaal niet leuk. Ik mis ons meissie nu al. Ze is vandaag naar groep 2 gegaan. Nieuwe juf's en ook nieuwe kindjes erbij.
 Zoals ze keek vanochtend. Het liefst had ik er weer mee naar huis genomen.
Maarja dat kan niet he??
Ik ben dan echt een trute kop. Als iemand iets verkeerds vraag kan ik wel janken.
Ja ja ik weet het ik ben een beetje emotioneel, maar kan er echt niets aan doen.
Hoop dat ze snel een plekje in de klas gevonden heeft.
Ach nog maar 1 1/2 uurtje en ze mag weer opgehaald worden JIPPIE

PV

hoi hoi

leuk he dat forum... je wordt er niet goed van.................... grrrrrrrrrrrrrr, goed voor onze zenuwen..

kan me het wel voorstellen dat je je zo voelt.. ik denk dat je het allebeste voor je meissie wilt en dat ze het naar haar zin heeft en gelukkig is....... wacht maar af straks komt ze ws thuis en is ze helemaal gelukkig en blij, omdat het leuk was op school...... natuurlijk nog blijer om jou weer te zien.....

ik heb dan wel geen kinderen maar kan me nog goed herinneren hoe ik me voelde de eerste schooldag..........brrrrrrrrrrrrrr

he sterkte de komende 1 1/4 uur ..... lees maar lakker veel berichtjes op de site dan is het zo voorbij

liefs tobi

Hoi PV,

Dan ben ik net zo als jij! Mijn zoon mag over 2 weken voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Hij is er aan toe. Dat merk ik wel, maar mama nog niet! Gelukkig is mijn huis niet leeg. Mijn 2 oppaskindjes zijn er nog. Maar de oudste van de 2 gaat samen met mijn zoon straks naar de peuterzaal. Maar dan moet die aanvraag eerst goed gekeurd worden. Ze waren vergeten haar aan te melden.
Voorlopig is het wennen. En dat is hier 1 middag per week. Hij kan pas in maart 2006(!) terecht voor 2 ochtenden. Dan is hij bijna 3...
Maar het gaat me wel aan mijn hart. Hij word zo snel groot! Het mag van mij best wat langzamer gaan. Maar volgens mij herken jij dat gevoel wel.

Groetjes, Kat

hoi,

heel herkenbaar die verhalen! Mijn meisje mag over 3 weken voor het eerst naar de peuterzaal. Ik zie er ook vreselijk tegen op. Mijn ouders en schoonouders passen elk 1 dag in de week op, ik werk 2 dagen, dus ze ziet weinig andere kinderen. Ze is er zelfs bang voor.
Hoe was het vandaag met jouw meisje,PV?   Ik hoop dat het goed ging. Vast wel, ze moeten het toch meemaken. Wij moesten vroeger ook! En die kids van ons moeten wel bikkels worden!

groetjes Kyra

Terug
Bovenaan