Wat een vakantie

Hi Allemaal,

Ik ben er weer na een heerlijke week skieen. We waren met 32 mensen en het was een superleuke groep. Ik heb echt de volledig week benut met skieen, apres skieen, rodelen dus ik was gesloopt toen ik thuis kwam maar het was wel even heerlijk om die frisse wind door je hoofd te hebben. We gaan er weer met frisse moed tegen aan en we zien het allemaal wel. Ik zag een hoop verhalen en nieuwe mensen. Voor een ieder van jullie welkom.

F.. Hoe gaat het met de zwangerschapskwaaltjes en kan je al een beetje genieten?

Aadje nog even en dan zijn je uitslagen binnen.

Biate hoe is het nu met jou want ik las niet zoveel meer van je?

Inge hoe gaat het bij jou met alle verwerkingen?

Helena en Silke gefeliciteerd!!

Voor de rest hoop ik dat het met iedereen goed gaat en dat er maar een vruchtbare periode aan zit te komen.

Knuffel,

Corina

PS Bibi ben je er ook nog?

Corina

Heeeeeeee vakantieganger!!!
Zo te horen heb je je PRIMA vermaakt!! Lekker hoor! Kende je al die 32 mensen??

Met mij gaat het wel goed. Werk nog niet. Doordat ik even 2 weken thuis was in afwachting van de MK kwam de rest van de ellende van het afgelopen jaar er ook uit. Ik neem dus in overleg met mijn baas even een time out.

Mijn man en ik willen zsm nog even op vakantie! Voordat we weer beginnen met de behandelingen in het ziekenhuis. 9 februari horen we wanneer we beginnen dus daar hangt het een beetje vanaf. Tevens heeft mijn man een nieuwe functie dus moet hij ook even overleggen met zijn collega's. Ik zit dus te hopen dat het allemaal gaat lukken want we zijn er aan toe.

Lfs inge

Hallo Corina,

Geweldig dat je een leuke vakantie hebt gehad echt genieten geweest. Lief dat je naar mij informeert. Met mij gaat het best wel goed. Wij hebben 2 wk geleden ons nieuwe (zelf gebouwd) stulp(je) betrokken. Echt super hoor het is een druk jaar geweest met de bouwerij en nu kunnen we eindelijk genieten.

Maar ja zit alweer een beetje in spanning. We zouden een paar maanden rustig aan doen maar vorig weekend had ik mijn eisprong en ja zondag voor het eerst onbeschermde gemeenschap(de condooms over datum lagen ergens in een verhuisdoos). Dus ja dan maar zonder....

Nu weer in spanning want ik verloor steeds nog wat afscheiding (rozig of bruin) en ja sinds die ene zondag dus niet meer. Meen nu zelfs al misselijk te zijn maar ja het kan natuurlijk ook tussen de oren zitten. Als het goed is moet ik vrijdag ongi worden dus afwachten. De rust heeft me goed gedaan en ja ik zie het wel. Als ik vrijdag ongi wordt dan gaan we er weer voor. Wordt mijn tweede ongi naar curettage. En jij jij nu ook stoppen met apres skieen?

Tot horens liefs Biate

Hoi Corina,

Je bent weer terug!! Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad! Nu kun je er inderdaad weer met frisse moed tegenaan. Jouw kennende zal het niet lang duren voor je weer zwanger bent ;-)

Ga je (als je weer zwanger bent) elke dag een asperine slikken? Daar had je toen een vraag over gesteld weet ik nog.

Met mij gaat alles prima, ben af en toe misselijk en moe maar mij hoor je niet klagen! Volgende week dinsdag mag ik voor de echo, erg spannend allemaal.

Succes met klussen!

X F

Terug
Bovenaan