Wat een verrassing, ben zwanger!

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal,

Ik ben redelijk nieuw hier! Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben en kan mijn geluk niet op! Wil heel graag met andere vrouwen in contact komen, om wat ervaringen te delen de aankomende periode. Lijkt me ontzettend leuk!

Een tijdje geleden dacht ik, ik ga mezelf eens aanmelden op allerlei sites, ondanks overal wachtwoorden etc. aan te vragen, heb ik dat niet gedaan. Ik was er teveel mee bezig en heb het los gelaten en jawel hoor...zwanger!

Heel gek om mee te maken dat niet ongesteld wordt, toch het gevoel af en toe van wel hebt, want er gebeurt van alles in je lichaam. Maar oh zoo leuk! Ik hoop dat we elkaar een beetje kunnen helpen in de aankomende spannende maanden.

Liefs
Muurbloem
 
Hallo Muurbloem,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een mooie verrassing op deze zaterdag ochtend.
Als je lekker mee wilt kletsen met a.s. mama's die even ver zijn aks jij, dan kan je je melden bij de mamaclub van Juni 2013. Zie het linker rijtje hiernaast- mamaclubs. Je ziet dan vanzelf de club voor Juni.

Geniet ervan. Jouw weekend kan iig niet meer stuk.

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)
 
Hallo Beauty en Lynn, super bedankt voor jullie leuke reacties! En bedankt voor de tip ook, ga ik zeker doen!! Het wordt dan weliswaar juli 2013 maar maakt niet!

Inderdaad mijn weekend kan niet meer stuk!! Is altijd nog de vraag of het allemaal goed blijft gaan, maar al zou het fout gaan, vind ik natuurlijk niet leuk, maar dan weten we tenminste wel dat we zwanger kunnen raken!

Wow trouwens ook te gek zeg tweeling, hoe voelt dat nou??

Liefs
Muurbloem
 
GEFELICITEERD! Wat geweldig dat je dit wonder ook mag meemaken. En nu lekker alles gaan lezen over zwangerschappen... er is zo veel lectuur in de winkels te krijgen.. spannend allemaal of niet?
Bedenk dat 1 op de 10 zwangerschappen maar eindigd in een miskraam en dat de kans dus veel groter is dat het goed gaat. Probeer dus te genieten van elke dag, niet teveel afgaan op kwaaltjes die je wel/niet hebt want dat is allemaal nietszeggend. De ene vrouw heeft er erg veel last van en de andere vrouw veel minder of heel wisselend. Laat dat dus lekker zijn zoals het is.

Liefs
 
Wat een lief bericht van je Bloempje27! En dat wist ik echt niet 1 op de 10! Te gek, dat geeft weer wat moed! Zo zie je maar, je weet niet alles. En klopt ook wat je zegt hoor dat het heel wisselend kan zjn. Ik vermoed nog steeds dat ik vorige maand ook (heel even) zwanger ben geweest, omdat ik exteme buikpijn heb gehad en veel later ongesteld werd dan anders, ook dat was extreem. Dus het klopt zeker dat je lichaam anders kan reageren. Ik moet ook zeggen dat ik het eigenlijk nog niet geloven kan, ondanks dat er vanmorgen toch echt 'zwanger' op de test staat (en nog..blijft 24 uur zichtbaar..) dus ik blijf kijken!! Het is momenteel ook echt chaos in mijn hoofd, van alles gaat er door mij heen, eerst maar even alles rustig op een rijtje zetten en dan kijken wat we als eerste doen. Maar 1 ding weet ik wel, super super leuk!!!

Liefs
 
Ja wat een gedachten gaan er dan door je heen hè? Van: "Nu is het echt en kan ik er niet meer onderuit!" tot "Ik moet straks ook bevallen!" en "Is het wel echt? " "Hebben we wel genoeg geld ervoor!" Geloof me het komt allemaal goed. Je hebt nog 8 maanden tijd om alles op een rijtje te zetten en te wennen aan het idee. En die 8 maanden heb je ook echt nodig, vond ik tenminste altijd. Misschien een idee om alles eens op te schrijven als je veel denkt. Dan kun je het misschien weer relativeren.

Succes!
 
Terug
Bovenaan