Wat een verrassing!!

A

Anoniem

Guest

Hoi Mama's,

Denk je een rustig feestje te houden ivm met mijn oude leeftijd, staat er ineens 4 mama's voor mijn huiskamerraam met toeters in hun mond en buggy's in de hand het "Lang zal ze leven" te zingen!!

Wat een geweldige  verrassing!!

Hadden deze kippen ook nog eens gigantisch veel (het waren er 30!) kadootjes mee genomen. Al deze moeite om het te gaan kopen, de afstand die ze dan nog eens rijden om naar mijn verjaardag te komen bracht me wel een beetje in verlegenheid..

Bianca,  bedankt voor  het stiekeme regelen van deze verrassing en meiden, bedankt voor deze onvergetelijke middag! Ik, wij, hebben genoten!!

Enne,.. op deze manier 30 worden is echt een feest!

Esmé mv Kay

Ps: De gebitsbruistabletten zijn  heerlijk fris en de incontinentieluier zit heerlijk zacht..  Zometeen mijn oude velletje scrubben tijdens het bellenblazen en met de tuinlantaarn in mijn hand drink ik koffie uit de groene mok en lees ik Roger zo een boekje voor .

Mochten de mama's het leuk vinden danwel goedkeuren,  dan zal ik de  "groepsfoto" van jullie hier plaatsen!

Hé OUDJE!!!

Graag gedaan. En van ons hoef je niet verlegen te worden hoor.
Foto plaatsen mag altijd.

Liefs  Pauline (een van de kippen die voor het kamerraam stond!)

PS roep maar als je luier vol is hoor, regel zo weer nieuwe

Nou, voor dat ie vol zit ben ik nog wel een tijdje verder. Wat een joekel van een ding zeg!

Zit wel beter dan kraamverband hahaha..

Mijn collega heeft dus ook luiers gebruikt de eerste dagen na haar bevallen hihi
Alleen niet die grote hoor. Dit was de grootste in ons assortiment met ze hebben ze NOG een slag groter whahahaha

Bert vond de bbq met de kids en mannen hier wel een goed plan, dus bereid Roger maar vast voor hihi

Ow gezellig!

Ja Roger vond het ook super gezellig. Hij zei al toen jullie weg gingen: "Misschien dat ik de volgende forumdag wel mee ga, leuke meiden" Whahaha..

Hij vond het super leuk dat jullie er waren. Maar hij is dan ook helemaal gek van kinderen.

Dus hij zal beslist mee komen hihi.. Dus gooi die bbq maar de tuin in, dan volgen wij vanzelf!

Esmé mv Kay

Fabio en ik vonden het ook weer effe leuk hoor, om jullie allemaal te zien!

Fabio vond de schommel toch wel het leukst!! Wat zat ie te lachen in dat ding zeg!!!
Thuisgekomen natuurlijk aan pappa verteld en wat denk je dat ie zegt?

En wat gaat dat weer kosten????

Nou ja zeg!!!!! Alsof ik altijd alles gelijk moet kopen hihihi
(waar heb je hem vandaan Esmé hihi)

Is het nog gezellig geweest verder?

Groetjes van Cissy en Fabio

Nou die schommel heb ik voor 5 euro van marktplaats.. Haha,..
Dus als hij 2 broodjes speklap verkoopt dan kan je hem al kopen hihi..

Het was nog erg gezellig en hebben tot 21:30 uur buiten gezeten.

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan