wat een verschil met een maand geleden!!

ik besef me net opeens wat een enorme vooruitgang boas heeft gemaakt.
sta ik net zn speentjes uit te koken,bedenk ik me dat hij die al minstens 2 weken niet meer nodig heeft gehad.voorheen ook niet heel veel,maar toch wel met naar bed gaan en als het nog niet helemaal flestijd was,maar hij al wel honger had.of na de fles als hij nog zuigbehoefte had.of gewoon als hij jengelig was.die zuigbehoefte is  echt helemaal over.
en ik reageerde net op anettes topic "even helemaal verliefd" en toen dacht ik:verrek!hoelang is t geleden dat boas huilde voor het inslapen?het is me nauwelijks opgevallen dat hij direct gaat slapen als ik hem in bed leg.het was altijd al een heerlijke slaperd,maar nu hij een "fase" verder is merk ik echt dat hij geen moeite meer heeft met inslapen en hij intens geniet van zijn rustmoment.en als hij moe is huilt hij ook niet meer,dan gaat hij zachtjes jengelen.ik heb zn gehuil nooit heel erg gevonden,maar dit is veel leuker!!
hij gooide net trouwens ook zo hoog zn beentjes op dat hij bijna omrolde!!ben benieuwd hoelang dat nog duurt.

Het gaat echt snel he!
Sommige dingen heb je niet eens in de gaten, en na een tijdje denk je eraan. Dan blijkt dat je kindje het al even niet meer doet. Ik probeer echt van elk moment te genieten van Femke omdat elk moment weer anders is. Ik vind de tijd toch snel gaan.Femke is nu al weer 3 maanden oud. Geweldig gewoon.
Groetjes Linda

Hee Kari,
Ik heb er ook eens over na zitten denken. Sommige dingen sluipen er gewoon in. Mensen die Evi weinig zien zeggen dan wel dat ze wijs is geworden en dat ze goed gegroeid is. Doordat ik ze natuurlijk elke dag zie is dat voor mij anders.
Voor ons is het elke dag een beetje en voor een ander is het ineens heel veel. Hoe langzaam de zwangerschap ging hoe snel de tijd nu gaat nou Evi er is. Ze is alweer 5 maanden, een lekker vrolijk ding met een eigen willetje hihihi.

groetjes Sonja

hoi sonja
als jij dat zo zegt moet ik lachen,omdat ik dan aan mn schoonvader moet denken.we komen daar 1 keer per week en elke week zegt hij:eek:,wat gaat dat toch hard.hij is alweer gegroeid.wat voor maat heeft ie nu?62 pa.en de week erna;oooooo,hij is ALWEER gegroeid,wat voor maat heeft hij nu?nog steeds 62 pa hihi.maar inderdaad,als je ze niet elke dag ziet zie je de verschillen met 1/2 weken ervoor eerder en beter.wij beseffen pas na een week of 3/4 dat er weer wat veranderd is.ik pak steeds het geboortealbum erbij.wat was ons mannetje klein....jammer dat ik niet weet hoe je hier foto's moet plaatsen,dan kon ik t showen.als iemand het eenvoudig uit kan leggen....??

hoi kari, ja wat gaat het hard he, denk dat we dat allemaal wel hebben wat jij zegt, dat we dat ineens bedenken van oja, he dat doet ze ook al of dat niet meer.
Even over die foto's plaatsen...ik heb een topic die staat iets verder op deze pagina: Foto van je baby........ Moet je is kijken, echt heel leuk, er staan al een heleboel foto's op en mijn laatste berichtje heb ik erbij gezet met uitleg hoe je een foto plaatst, kan je je kindje er ook mooi showen! En als we daar allemaal steeds onze nieuwe foto's plaatsen, kun je ook mooi zien hoe ze veranderen!!
Groetjes mieke

Ja, gaat best hard! Christian is nu al ruim 3 maanden en om de paar dagen lijkt hij weer iets nieuws te doen. Dan komt er iemand op bezoek: Heee! Nu doet hij dit al! roepen ze dan. Ja, zeg ik dan, sinds 2 dagen, opeens!
Hij heeft nu onder andere de 'rrrrrr" klank ontdekt en laat hem regelmatig rollen! Ook duwt en trekt hij (behoorlijk hard!) aan zijn flesje tijdens het drinken. En sinds een week duimt hij echt heel erg vaak, regelmatig met allerlei andere vingers erbij, bij voorkeur luid smakkend. En ook leuk, sinds 1 week kan ik hem stil krijgen met zingen! Voorheen leek hij het uberhaupt niet te horen, maar luistert hij en vergeet even dat hij razende honger heeft (mama moet dan wel lopen en wiegen op de maat..).

Soms is het ook een stuk minder leuk. Ik zit nu dus al vanaf oktober 2006 in de ziektewet.... Da's meer dan 7 maanden!!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (15 weken)

Terug
Bovenaan