A ANONYMOUS_USERNAME jun 14, 2010 #1 We zitten net een filmpje van Laura's eerste verjaardag te kijken, wat een verschil als je nu kijkt! Toen kon ze nog niet staan, lopen, praten, en nu! el erg leuk, zulke filmpjes!
We zitten net een filmpje van Laura's eerste verjaardag te kijken, wat een verschil als je nu kijkt! Toen kon ze nog niet staan, lopen, praten, en nu! el erg leuk, zulke filmpjes!
A ANONYMOUS_USERNAME jun 15, 2010 #2 tja dat geloof ik!! We zitten ook te denken aan een videocamera, maar jah.. die dingen zijn zo duur, liefs Marina
tja dat geloof ik!! We zitten ook te denken aan een videocamera, maar jah.. die dingen zijn zo duur, liefs Marina
A ANONYMOUS_USERNAME jun 15, 2010 #3 ik kijk zelf ook vaker terug naar foto's en filmpjes van karlijn toen ze nog zo klein zijn echt zo schattig maar zorgt ook vaker voor een tranendal hahaha de tijd vliegt gewoon voor we t weten zijn we zelf oma liefs maurilla
ik kijk zelf ook vaker terug naar foto's en filmpjes van karlijn toen ze nog zo klein zijn echt zo schattig maar zorgt ook vaker voor een tranendal hahaha de tijd vliegt gewoon voor we t weten zijn we zelf oma liefs maurilla