wat een vervelende site.

wat vinden jullie van de site ik vindt het tien keer niks, snap er niks van alles staat zo door elkaar.
vindt het niet echt leuk meer om te kijken betrap mezelf erop dat ik het ook steeds minder doen jammer hoor....

helemaal mee eens!! en zie het op alle forums zo'n beetje staan. hopelijk doen de jgmoms hier wat mee!!!!
Enne ik vermoed dat er meerdere zijn die niet meer zo vaak komen snif snif...hopelijk is het definitieve forum snel klaar en veel beter

Hoi, hoi,

Helemaal mee eens! Ik vind het ook niets..
Die ballonnetjes met de tekst er in vind ik ook niets..
Gewoon alles onder elkaar..veel overzichtelijker!

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Hoihoi,

Ook ik vind aan het nieuwe forum niet veel. Erg onoverzichtelijk en de helft werkt niet. Veel foutmeldingen, als je wat probeert te plaatsen.
Nee geef mij het oude forum maar terug.
Anders richten we toch gewoon onze eigen zomer2008hyves op. Gaan we daar zelf verder, weet dat veel andere dat al gedaan hebben.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

ben ik ook helemaal mee eens hoor!!! echt idioot dat ze een forum dat nog zoveel mankelenten heeft hebben ingezet.....
ik heb (inmiddels had) actieve topics die op blz 15+ en 40+ staan....
ik kom ook steeds minder kijken omdat het zo onoverzichtelijk is.....
voor de geinteresserden.... ik heb een TIJDELIJKE hyves mamaclub zomer 2008 opgezet. als na de zomer de bugs weggewerkt zijn, kom ik weer vaker kijken. kom nu alleen af en toe kijken of iemand iets belangrijks heeft gemeld/gevraagd.....

groetjes,
Petra

Hoi! Ik vind het hier ook maar niks. Ik merk ook dat ik minder vaak kom kijken, en al helemaal minder vaak reageer... Ik kom vaak even kijken op mijn werk, en hier kan ik niet op hyves, dus dat is voor mij geen oplossing maar voor veel anderen misschien wel...

Liefs!

Terug
Bovenaan