mijn dochter nu 4 maanden is vanaf de geboorte een hele hongerige baby geweest krijgt daar ook speciaal voeding voor en op advies van het cb moest ik met drie en halve maand starten met klein beetje groente en nu s `morgens een beetje fruit en eindelijk hebben we een tevrede kind .
maar al die voor oordelen je moet nog niet beginnen met bijvoeden slecht voor de darmen enz enz ieder kind is anders .
Ik word daar zo moe van vroeger was het niet anders dan kregen ze al met 10 weken vast voedsel en tuurlijk is het beter om pas na die 4 maanden te beginnen maar ik vind dat als je een onttevrede kind hebt en tevrede is met vast voedsel waarom word er dan moeilijk gedaan .
ik moest het even van me afschrijven .
ik vind gewoon oordeel niet te snel kijk naar het behoefte van het kind .
hebben meer mama`s hier last van
maar al die voor oordelen je moet nog niet beginnen met bijvoeden slecht voor de darmen enz enz ieder kind is anders .
Ik word daar zo moe van vroeger was het niet anders dan kregen ze al met 10 weken vast voedsel en tuurlijk is het beter om pas na die 4 maanden te beginnen maar ik vind dat als je een onttevrede kind hebt en tevrede is met vast voedsel waarom word er dan moeilijk gedaan .
ik moest het even van me afschrijven .
ik vind gewoon oordeel niet te snel kijk naar het behoefte van het kind .
hebben meer mama`s hier last van