Wat een week zeg...

Hallo Dames,

Wat een week is dit zeg!
Had ik de eerste 5 weken (bijna) geen zwangerschapskwaaltjes.
Ben ik me deze week toch misselijk!
Maandagmorgen stond ik op en toen voelde ik helemaal niks meer. Mijn borsten die normaal zo gevoelig zijn, waren nu totaal gevoelloos. Dus ik al helemaal in paniek en dacht dus dat het mis gegaan was. De verloskundige gebeld, die mij weer gerust stelde dat dit dus helemaal niks hoefde te betekenen.
Nou en gelijk had ze (voor zover ik dat van de buitenkant kan beoordelen natuurlijk), want ik ben me deze weekt toch misselijk. En   niet alleen de ochtend, nee de hele dag!
Pfff vreselijk.
Ik heb het deze week dan ook maar aan 3 directe collega's verteld (had het helaas op een leuke spectaculaire manier willen doen, maar helaas). Want hier kon ik me echt niet uitpraten. Hopelijk gaat het snel weer over en anders worden een nog een paar zware maanden.
Ben nu 6 weken en 4 dagen.

Groetjes Milka

Ja, het is helaas niet allemaal leuk... De misselijkheid begint pas echt met 6-7 weken, zeggen ze. Ik had er al eerder last van (mn in middag en avond) en het is (nog) niet erger geworden... Erg vervelend voor je!

Wat de borsten betreft, bij mij wisselt dat zo sterk. De ene dag voel ik helemaal niets, en dan weer een beetje, een dag heel erg en dan weer helemaal niets... Maar ze worden wel weer voller ...

Veel beterschap in ieder geval!

Terug
Bovenaan