Wat een week....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Net een weekje vakantie achter de rug gehad en jeetje....wat heb ik (wij) ervan genoten!! Heb echt het idee dat ik er weer met frisse moed tegen aan kan!!

We hebben een hele hoop geregeld voor onze bruiloft (vandaag over 4 maanden) en dat was echt zoooo leuk om te doen allemaal.....

Afgelopen vrijdag waren één van onze beste vrienden op visite omdat ze heel graag iets wilde vertellen. Jullie raden het al: mijn vriendin is 10 weken zwanger en ze vond het echt heel moeilijk om te vertellen maar ik moet eerlijk zeggen: ik ben echt super blij voor ze en ondanks dat wij graag in hun schoenen hadden gestaan wat betreft zwanger zijn, ben ik er heilig van overtuigd dat onze tijd echt wel komt!!!

Morgen is het dan zover.....Mijn man krijgt zijn proef-opwerking en na morgen, op naar de 17de....Ben benieuwd wat de uitslagen deze keer zullen zijn en of we dan echt gaan beginnen, ben er wel aan toe maar ik probeer wel realistisch te blijven om teleurstelling te voorkomen (als dat uberhaupt mogelijk is)

Fijne dag meiden en ik ga héél hard duimen voor de dames op het wachtbankje!! Wou het even met jullie delen.

Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Wat ben je super positief!! Lekker joh!! Fijn dat je een lekker weekje hebt gehad! Heel veel succes met de komende onderzoeken. Jij ook een hele fijne dag vandaag!

Liefs

hey lieverd

Wat goed om te horen dat je een leuke week achter de rug hebt! Heel goed! Eigenlijk is het ook prachtig weer geweest! Als je vandaag ziet, de zon schijnt, beetje te koud maar wel heerlijk voor een frisse neus!

Die berichten zijn natuurlijk erg leuk maar voor jezelf iets minder. Ik weet precies wat je bedoelt, mijn beste vriendin en ik waren beide tegelijk gestopt, ik zelfs ruim een maand eerder en zij is nu 8 wk. Ontzetten fijn voor haar natuurlijk, maar zelf wil je ook!!!!
Knap van je dat je zo positief tegen haar kon doen!

Morgen en de 17 de spannende dagen....
Ik geloof er ook in dat uit eindelijk alles goed gaat komen! blijf moed houden meid! En inderdaad, deel het maar lekker hier! We maken het allemaal mee en steun is dan o zo fijn!

Lieve groetjes!

Hoi Lynn,

Fijn dat jullie zoveel leuke dingen hebben kunnen regelen voor jullie bruiloft en je er weer tegenaan kan!

Ga heel hard duimen dat jullie positief nieuws krijgen en snel kunnen gaan beginnen!

Je bent een topper!

Hoi Lynn, ben even vergeten wat er de 17e ook alweer gebeurde maar alvast heeeeeeel erg veel succes met alle onderzoeken en behandelingen!!! En echt fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad!

Hey Lynn,

wat fijn te horen dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad!
En dat jullie zoveel voor jullie bruiloft hebben geregeld!

Nu maar hopen dat de behandelingen ook nog heel goed gaan en dat je niet mag drinken op de bruiloft!

xx
Jolijn

Heerlijke week! Houd die positiviteit vast voor de komende dagen en laat je niet gek maken!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan