wat een weekeinde....

Jeetje wat een weekeinde hebben we hier achter de rug. Van zaterdag op zondag kreeg ik ineens heel heftige krampen in mn buik en ging vervolgens flink aan de diaree. Ik heb PDS (prikkelbaar darmsyndroom) en kan daar af en toe goed ziek van zijn. Maar dit leken meer op weeen dan op krampen in mijn darmen. Maar goed, uiteindelijk tot gisteren 18.00 uur op bed gelegen, toen waren de krampen pas over. We dachten in eerste instantie dat de bevalling misschien zou beginnen, maar niet dus. Nu voel ik de baby steeds weer bewegen, maar onderin mijn buik en niet meer dat getrappel wat ik steeds in mijn zij en bij mijn ribben voelde. Zou hij gedraaid zijn??? Ik moet woensdag weer naar de verloskundige, ben de 17e uitgerekend. Zou ik hier de verloskundige voor moeten bellen???

het kan best zijn door dat de baby gedraaid is. Daar kun je ook behoorlijk beroerd van zijn.
Als de baby dwars ligt (voetjes in je zij) en de vliezen breken dan kun je niet op de gewone manier bevallen. Ook een keizersnee is dan ingewikkelder.
Misschien toch even melden dat je deze vermoedens hebt.
Succes.
Groetjes m

Nou, ben vanochtend toch bij de verloskundige geweest en kindje lag inderdaad dwars. Billen in mijn ene zij en zijn hoofdje in mijn andere zij.
Nu moet ik morgen eerst voor een echo en als de omstandigeheden in mijn baarmoeder goed zijn gaan ze m proberen te draaien.
Vandaag moet ik thuis zoveel mogelijk ontspannen en op knieen en ellboog gaan zitten, zo zou hij zich uitgenodigd moeten voelen om zelf weer te draaien.
En dat allemaal een week voor de uitgerekende datum!
Hopen maar dat ie vandaag nog zelf draait....

Ik ben ook de 17e uitgerekent, en ik heb ook veel last van (voor)weeen.
En de kleine is al helemaal ingedaald het hoofdje ligt vast.
En ook gister en eergister veel voorweeen gehad, dus ik hoop eigenlijk dat het nu een keer echte weeen gaan worden.

Maar ik hoop voor je dat ze de kleine nog goed kunnen draaien of dat het vanzelf weer de goede kant op draait, succes!!!

Terug
Bovenaan