wat een weekend

Hoi allemaal, even het afgelopen weekend van me afschrijven.

Het begon donderdagavond met de oudste die hoge koorts kreeg, vrijdagmorgen zat hij al op 41 graden koorts (na een zetpil). Huisarts gebeld omdat hij lag te draaien met zijn ogen en te schokken in zijn slaap ook was hij niet echt aanspreekbaar. De huisarts vertrouwde het ook niet en stuurde me door naar het ziekenhuis (daar waar ik net drie weken geleden een week heb gebivakeerd met Tess) Ik werd daar dan ook hartelijk ontvangen. Bij Nick werd bloed geprikt en urine onderzocht allemaal erg angstig voor een jongetje van drie. Er kwam uit dat hij een bacterie heeft maar hoe en waar weten ze niet. Dus we mochten hem weer meenemen naar huis en terugkomen als het erger werd.

Nou zo gingen we het weekend in met een doodziek jongetje en een meisje dat gigantische spuitluiers heeft. (ik heb nog nooit zoveel gewassen)

Maar de zondag had toch nog een hoogtepunt, tess heeft geleerd van alle adviezen en draaide zich ineens om.

Mijn man en ik waren zo uitgeput dat we gisteren maar om 20.30 ons bed in zijn gekropen. We worden nu wel erg saaie mutsen maar ja.

sandra mv Nick en Tess

Hoi,

Nou dat is echt een zwaar weekeinde geweest, logisch hoor dat julie er zo vroeg in zijn gedoken. Wat goed van Tess dat ze zich heeft omgedraait (ik wacht er nog steeds op). Hopelijk gaat het met je andere kindje al weer wat beter, want het is zo zielig als ze zo ziek zijn.
Sterkte.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan