Wat een weekend.........

A

Anoniem

Guest
Op zich een supergezellig weekend eigenlijk, lekker weer, blije kindjes en leuke activiteiten. Maar ik ben me echt twee keer helemaal rot geschrokken.... Sophie is van de trap gevallen en Gijs heeft zich verbrand (ja echt waar)

Zaterdagmiddag hadden we een housewarming van vrienden in Zeist. Supergezellig, mooi huis, leuk feestje, overal kinderen. Onze ondernemende tante straalde van oor tot oor en was volop op ontdekkingsreis (met papa of mama in haar kielzog, want geen traphekje, veel deuren, mooie tafellakens tot op de grond etc etc). En toch is ze ergens een moment aan de aandacht ontsnapt.......... een stuk de trap opgeklommen én er weer vanaf gekukeld (echt, langer dan een halve minuut duurde het niet): bloedneus, neus en voorhoofd geschaafd en heel erg geschrokken. Achteraf viel het gelukkig mee.

Zondag een verjaardagsfeestje in de straat, erg gezellig, ons buurjongetje werd 4 jaar. We hebben daar gegeten, kinderen in de pyama gestoken en we stonden op het punt om naar huis te gaan (half 8). Mijn man heeft Gijs op de arm en loopt langs de terrasverwarmer, en Gijs legt zo zijn handje ertegen aan.................... Wat een drama! Drie vingers dik verbrand, vette blaren erop na een tijdje en hij had éch pijn. Huisartsenpost gebeld en we moesten toch langs komen (maar ze zitten in Tiel en dat is ruim 20 minuten rijden). Gelukkig is onze overbuurman huisarts en die heeft een recept uitgeschreven. Wachten weer tot de apotheek open was (21.00 uur) en maar koelen... Toen alles ingesmeerd en verbonden en om 22.00 uur lag het mannetje dan eindelijk in bed, doodmoe..... Hij heeft goed geslapen, maar de emoties zatten bij mij echt megahoog. Eerst huilen en toen bijna de hele nacht niet slapen, ik vond het echt zó erg................

Een ongelukje zit echtecht in een klein hoekje. Gelukkig is het nu weer goed afgelopen, maar ik vond het wel wat veel voor 1 weekend..... En wij zijn écht wel oplettende ouders, al zag dat er vanochtend niet zo uit toen we bij het kdv binnenkwamen haha.

Groetjes
Susan

He mens!

Dan sta je toch ook helemaal te trillen op je benen, gelukkig dat je bij je overbuurman terrecht kon hoor.
Ik zou denk ik ook ff flink moeten brullen achteraf. Hoe is 't nu met Gijs z'n handje?

Ajuus, ilja

oh wat balen zeg, kun je zien hoe snel er wat kan gebeuren

Hoe gaat mt nu met de vingers van Gijs, en met sophie.
Kan me voorstelln dat je even een potje moest janken, voor je gevoel had je beter moeten opletten terwijl je dat natuurlijk wl gedaan hebt.

Nou beterschap bij julli
Liefs sandra

jeetje mina, das idd wel schrikken zeg! Is wel veel in 1 weekend maar je zegt het zelf al, het kan je zo maar gebeuren!
Fijn dat je buurman de huisarts ook wilde helpen!!!

Veel sterkte !!!

Liefs jen  

Ik had ook geen oog dichtgedaan!!! Jemig Susan wat een toestand.

Die arme Gijs. Dat zal wel grote indruk hebben gemaakt op hem, ze zijn zich nu ook zo bewust op die leeftijd (Isa is net zo oud nl). Had hij het er nog vaak over???

En Sophie dan, ze moet wel leren maar het liefst zónder bloed, schaafplekjes en auwtjes.
Kon jij de dag goed doorkomen of moest je werken?? Ik hoop dat iedereen zonder toestanden de dag is doorgekomen.  En lekker slapen vannacht he...

Groetjes Renske

aahhhh.... wat lijkt me dat erg zeg! die kindjes hebben natuurlijk nog geen idee dat daar kwaad in schuilt en dan zo schrikken!

hopelijk valt het een beetje mee met Gijs zijn vingertjes, en is mama al een beetje over de schrik heen? En Sophie?

Liefs Jenneke

Ahhh arme jullie zeg. Is inderdaad even flink schrikken.
Zo zie je maar een ongeluk zit in een klein hoekje en je kunt niet altijd alles voorkomen.
Dus niet teveel jezelf de schuld geven hoor, komt allemaal goed!

Dat is zeker schrikken! En een ongelukje zit nu eenmaal in een klein hoekje! Wel super vervelend, vooral voor Gijs en Sophie. Gelukkig vallen de verwondingen mee! Kan me voorstellen dat je slecht geslapen hebt! Zou ik ook doen.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan