WAT EEN WEER ZEG!

Even een vraagje....maar balen jullie ook zo van dit weer!!

Ik wordt hier niet goed van. Je kunt gewoon bijna niet naar buiten met die kleintjes.
We hebben natuurlijk lang lekker weer gehad maar die regen ben ik nu alweer zat hoor!!
Als het maar droog is dan kun je tenminste lekker gaan wandelen maar die regen....pffff.

Ik vind je raakt zo opgesloten met je kleine in het huis. Ik zie al niet zoveel mensen overdag (iedereen werkt) maar als je ook nog niet naar buiten kunt wandelen...bah laat voor mij het voorjaar maar weer beginnen hoor...hihi.

gr. Daan mv Tijs

Ja helemaal mee eens hoor.
Ik ben al geen wintertype, maar met een kleintje lijkt het nog wel erger.

Kan echt niet wachten totdat het weer lekker weer wordt. Tegen die tijd kan die kleine ook op de fiets en word ik al weer een stuk mobieler. Wij hebben namelijk maar 1 auto en die heeft mijn vriend mee overdag.

En verder heb ik ook (nog) geen vriendinnen die kinderen hebben...iedereen...ja echt iedereen uit mijn vriendenkring werkt gewoon (net als ik voor dat ik moeder werd).
Dus ja die doordeweekse dagen .....met dit weer......bleeeh! (en dan begint je baby je ook nog uit te testen...haha).

Nee lang leve de zomer! Ik en mijn zoon zijn niet voor niets zomerkindjes.

Maar goed....we moeten er nog even doorheen.

groetjes mama3007

ps. wij zijn nu al bezig met het boeken van de zomervakantie....hebben we lekker iets om naar uit te kijken!

Terug
Bovenaan