wat een weer zeg

Heey meiden,

Het is weer tijd voor tips.
Nu het al zo'n tijd slecht weer is en we niet naar buiten kunnen omdat het maar blijft regenen gaan we ons hier vervelen. Gisteren scheen hier de zon smiddags en dat hebben we waargenomen. Hebben lekker gelijk na PSZ en slaapje buiten rondgewandeld en gespeeld. Maar nu regent het dus weer en de vooruitzichten zijn ook al niet positief.
WAT GAAN WE DUS ALLEMAAL BINNEN DOEN???
Wie heeft er leuke ideeen?
En wat ook nog een beetje lastig is...Roderick loopt over de vloer en kan dus niet lang iets met sophie alleen doen want dan wil hij natuurlijk ook aandacht. Dus koekjes bakken bv is hier gewoon nog neit handig. En zo vallen er meer dingen af, verven bijvoorbeeld.
Ik heb echt leuke tips nodig.

Groetjes Marianne

He Marianne,

Hier was het vanmorgen heerlijk weer en ik ben (jaja want ik was goed uitgeslapen hihi) samen met Feline en Gijs naar de markt en het centrum geweest. Ik was van 9 tot 11 weg en 12 uur werd het slechter.

Maar nu de tips: koekjes versieren (maak je ze 's avonds) en kan je ze aan tafel versieren.
met duplo spelen
waarom niet verven? Roderick ook meedoen! Oud overhemd van papa aan en mooi schilderij maken!

groetjes Maris

Hihi, Maris, ik denk dat Marianne een beetje tzelfde is als is ;-) Ik zou Sylvan ook echt nog te klein vinden om te verven hoor. Buiten het feit dat hij er een rotzooi van zou maken, is hij er ook nog echt niet aan toe. Dylano is er nog maar net aan toe..

Marianne, mss puzzeltjes doen met Anne-Sophie, of memory, als ze daar al aan toe is?
Koekjes bakken, kun je dat niet met haar doen als Roderick ligt te slapen? En natuurlijk You Tube kijken, wat een uitkomst zeg!
Wij hebben laatst met Dylano op You Tube, Tik Tak (jaja, jeugdsentiment hihi) gekeken, en dat vond ie helemaal leuk!
En liedjes luisteren en/of kijken, gaat er ook altijd wel in hier.
En ohja.. op www.babytv.com kun je ook spelletjes doen met je meissie.
Kleurboek halen, en lekker laten kleuren?

Er zullen vast nog wel meer tips komen.

Liefs Deb.

Het stormt alweer!

Jesse kan zich uitstekend vermaken in huis.

Wat ik doe als het regent?
Ik maak wel eens een tent, gewoon met kleden.
Ik ga koekjes bakken.
Verven, plakken, knippen, kleuren, kleien, tekenen.
Puzzelen, een heel duplo dorp bouwen( vindt mama erg leuk haha).
Op visite gaan, een half uurtje televisie kijken.
Spelletje doen.
Samen poetsen.
Blaadjes zoeken als het droog is en opplakken en verven.

Gr Linda

Terug
Bovenaan