wat een weertje (foto)

A

Anoniem

Guest
Ook ik wil even showen hoe leuk Benthe het in de zon in het zwembad vindt!!

Groetjes Martine en Benthe

Zo heeft Daan gisteren genoten van het water, samen met z'n papa en grote broer.
Hij was zelfs kwaad dat hij uit het water moest, zat er al ruim 1 uur in en het was koud.
Niks zo leuk als spetteren met water met dit weer.

gr Saskia

Jayden had het ook erg naar zijn zin in zijn zwembadje en kreeg er ook geen genoeg van, nu maar hopen dat de kleintjes nog vaker in het zwembadje kunnen genieten....

Wat een heerlijke foto's van al dat waterpret, echt geweldig. We gaan voor Marissa ook maar snel een zwembad kopen.

Nou, Bas had het ook prima naar zijn zin in het water:

Groetjes, Karin

Ik heb voor Tara een speelbadje gekocht en vraag me af of jullie koud of lauw water in het badje doen voor jullie kleintjes.

Wij deden een paar emmers heet en dan wat emmers koud. Zeker wel een klein beetje warm doen, koelt snel af en Jennifer zat er toch wel half uur/ 3 kwartier in!!

Ik denk ook niet dat jij in een koud badje gaat of ben jij zo bikkel hihih..

Veel badplezier, gr. Ilone

quote: Ilone75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2008 12:36:02'));

Wij deden een paar emmers heet en dan wat emmers koud. Zeker wel een klein beetje warm doen, koelt snel af en Jennifer zat er toch wel half uur/ 3 kwartier in!!

Ik denk ook niet dat jij in een koud badje gaat of ben jij zo bikkel hihih..

Veel badplezier, gr. Ilone

Hoi,

ik zou het prcieersom doen. Ooit heb ik een meisje gezien dat in het badje was geklommen toen haar moeder nog bezig was met vullen. Die moeder had er ook eerst heet water in gedaan en het kind was er zo ingekropen en zat onder de brandwonden. Echt helemaal. Daarom doen wij altijd eerst koud water en dan heet water.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan