wat een zieke zieke mensen!

A

Anoniem

Guest
Vorige week het drama in Dendermonde en nu lees ik dit.

Wat moet zo iemand voor een kortsluiting hebben gehad om dit te doen, ik wordt er echt onpasselijken vooral erg verdrietig van :-(

Australiër gooit kleuter van brug

Uitgegeven:
29 januari 2009 06:29

Laatst gewijzigd:
29 januari 2009 06:28
MELBOURNE - Een 4-jarig Australisch meisje is donderdag overleden nadat haar 35-jarige vader haar vanaf een brug in Melbourne in een rivier had gegooid. De kleuter maakte een val van 58 meter, meldden lokale media.
De man stopte tijdens de spits zijn auto op de brug. Hij tilde het kind uit de auto en kieperde haar over de rand van de brug. Het kind werd door reddingswerkers uit het water van de rivier Yarra gehaald en moest gereanimeerd worden. Ze stierf korte tijd later.
De politie kon de man een uur later aanhouden, nabij een rechtbank. Hij wordt verdacht van moord. In zijn auto zaten nog twee andere kinderen.

(soory kreeg de tekst niet normaal)

... Afschuwelijk! Er zijn   zo veel gestoorde mensen in de wereld. Ook waar van je het niet weet en niet verwacht. Kon ik al die kinderen maar adopteren....

in 1 woord walgelijk!!!!!

Ik vind dat mensen die kinderen willen een cursus of training of test moeten laten doen, of ze wel geschikt zijn voor kinderen. Zo niet, hele spul weg halen. wel hard misschien,maar kinderen hebben er niet omgvraagt om geboren te worden en zeker niet dat ze dan zulke ouders krijgen.

Gr Linda

DIT GELOOF JE TOCH NIET!!

Echt hoe gestoord moe je zijn zeg, wat een klotehufter!!

X Saskia

Terug
Bovenaan