wat een ...zooi is het toch wie kan me helpen?

A

Anoniem

Guest
dan denk je: hmm ik heb de verschijnselen, ben 5 dagen overtijd, en dan ineens....
wordt je ongesteld!
baal wel een beetje, ook al mocht ik nog niet hopen, die 5 dagen waren wel heel speciaal.
maar ik moet het van de positieve kant zien: ik hoef tenminste niet 8 weken of zo te wachten op mijn eerste ongi.
hoe moet ik nu rekenen vanaf mijn eerste ongi en dan 14 dagen, of over de hele cyclus?????

Ooohhhh Fiepke, dat is flink balen zeg........
Erg he het gevoel te hebben misschien toch zwanger te zijn, dat onzekere.
Nu heb je duidelijkheid, maar geen leuk nieuws helaas. Kop op hoor meis.

Ik weet niet wat je bedoelt met dat berekenen precies, bedoel je voor de volgende ronde hoeveel dagen je aan moet houden?
Hoor het wel

quote: Deez reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2006 13:32:09'));

Ooohhhh Fiepke, dat is flink balen zeg........
Erg he het gevoel te hebben misschien toch zwanger te zijn, dat onzekere.
Nu heb je duidelijkheid, maar geen leuk nieuws helaas. Kop op hoor meis.

Ik weet niet wat je bedoelt met dat berekenen precies, bedoel je voor de volgende ronde hoeveel dagen je aan moet houden?
Hoor het wel

ja inderdaad, moet ik gewoon 14 dagen tellen vanaf vandaag, voor mijn eisprong te meten zeg maar.
want sommige zeggen dat je de het midden van je cyclus moet kijken, dus ik weet het ff nie tmeer

Hoi   fiepke,
Echt vervelend voor je, en balen natuurlijk!!
Je bent wel van die onzekerheid af maar ja dat is ook niet wat je wilde!!!
Maar goed op naar de volgende ronde en wie weet is het dan wel raak!!!

Heel veel sterkte!!!

Groetjes Sandy

Hoi Fiepke,

Balen dat je ongi bent geworden. De verschijnselen die kan hebben voor je ongi lijken ook heel erg op zwangerschapsverschijnselen, komt allebei door de hormonen. Nu je nog geen regelmatige cyclus hebt is het een beetje moeilijk om je eisprong te bepalen omdat je van te voren natuurlijk niet weet hoe lang je cyclus aankomende maand zal zijn. Dus gewoon zo veel mogelijk om de dag klussen, dan heb je de meeste kans

Succes meid,

Groetjes Jetje

Hoi fiepke.
Tja dit klinkt bekend! Had ik ook vorige maand,5 dagen overtijd en van allerlei kwaaltjes,nu heb ik mijn NOD rond de 19-de en voel niks (ook niet goed dus haha)
Niet iedereen heeft een eisprong na 14 dagen dat ligt tussen de 9-16 dagen.
Je kunt via www.zwangerschapstest.nu  een pakketje bestellen met ovulatiesticks en testen komt in een onbekende witte enveloppe bij je thuis.
Je kunt met die ovulatiesticks je eisprong opsporen.  Dan weet je het zeker.
Kop op en op  naar ronde 2!!!!!
Liefs Mikkie.  

He Fiepke,

wat ontzettend balen voor je. Allemaal verschijnsleen en dan ook nog 5 dagen overtijd. Maar meid, het is niet anders. Fijn wel dat je nu na je pil redelijk snel je ongi hebt gehad. Kan je er nu echt serieus tegen aan!

Duim voor je dat het de volgende ronde wel raak is!

Liefs, Mienetje

klopt jullie hebben allemaal helemaal gelijk.
het was gewoon het moment dat heel rot was, maar we gaan er strax weer met frisse moed tegenaan.
maar is je eisprong nu 14 dagen na je eerste ongi dag
of 14 dagen voor je eerste ongi dag?
bedankt voor jullie lieve berichtjes
ik duim ook voor jullie

Terug
Bovenaan