<p>Goedemorgen mama's,</p><p> </p><p>Gisteren was voor ons de grote dag, onze dochter is alweer 1 jaar geworden.</p><p>Nu vroeg ik mijzelf vanmorgen af omdat ze weer steeds vroeger wakker wordt (tussen 05.45 en 06.15 uur) of ze misschien honger heeft. Dus ik ging eens kijken op forums en zie dat de meeste geen avondfles meer hebben.. mijn dochter drinkt nog voor het slapen gaan 210 cc + 7 scheppen en gaat ook altijd op. </p><p> </p><p>Dus als het tijd word om de avond fles te laten vervallen, hoe vroeg wordt ze dan wakker..ze kan trouwens wel uitslapen hoor, heeft ze 1x 2 weken lang gedaan, ze werd dan rond 07.30/08.00 uur wakker.</p><p>Daarom ben ik benieuwd hoe het bij jullie kindjes gaat/ging.</p><p>Ons schema voor een dag ziet er als volgt uit;</p><p>06.15 wakker </p><p>06.30 fles kv 210+7 scheppen</p><p>08.30 dutje</p><p>10.00 fruit + drinken </p><p>11.45 twee boterhammen met beleg en een tuitbeker half volle melk</p><p>13.00 dutje </p><p>15.00 snack + drinken </p><p>16.45 warme maaltijd (met de pot of potje) aansluitend nog een bakje yoghurt </p><p>18.30 avondfles kv 210cc+7 scheppen </p><p>18.50 naar bed.</p><p> </p><p>Wanneer en hoe verander je een schema die past bij een 1 jarige.</p><p>Verder drinkt onze dochter tijdens het spelen ook veel water, thee, milde appelsap of diksap. Dit resulteerd erin dat ze vrijwel iedere ochtend doorlekt. Heb al Van alles geprobeerd, grotere luiers, lossere rompers, 2 luiers, luier achterstevoren aan doen, het werkt niet. Iemand hier nog een gouden tip voor?</p><p>Liefs,</p>