Wat eten jullie als ontbijt??

Beste meiden,

Sinds een paar dagen ben ik gedurende de dag misselijk. Niet overgeven, maar wel steeds zo'n misselijk gevoel. Soms moet ik dan juist wat eten, maar soms ook niet..

Nou ben ik al een slechte ontbijter, geen tijd, haast, geen trek in brood of yoghurt.. Maar, niet eten verergert de misselijkheid.
Dus mijn vraag: wat eten jullie als ontbijt?

Misschien kunnen we van elkaar ideeen opdoen om zo ook wat meer variatie te hebben! :) en ik wat meer ideeen om wat te eten als ontbijt!

Ik eet 's ochtends 2 boterhammen met kaas. Maar nu ben ik 's ochtends niet misselijk. Dat komt bij mij vanaf een uur of 3. En lange vingers die helpen het beste tegen de misselijkheid. (bij mij tenminste)
Bij mij is het avondeten meer een probleem. Groenten en aardappels, rijst of pasta gaat redelijk maar zodra ik vlees eet gaat het mis. Iemand tips?

liefs

ik was ook geen ontbijter maar bij mijn eerste zwangerschap moest ik wel anders kwam ik de dag niet door toen at ik bijna iedere dag 2 boterhammen 1 met pure hagelslag en 1 met pindakaas en suiker! Nu bij de 2e zwangerschap gaat de traditie voort ik ben weer verslaafd aan de hagelslag en pindakaas! bij mij is het avondeten ook het probleem bij het koken heb ik al genoeg luchten op gedaan dat ik bijna niet meer hoef te eten!

Ik eet 's ochtends een evergreen met een kop thee. Het is niet echt veel maar tenminste iets, maar het smaakt me steeds minder goed. Ik heb ook de hele dag door een misselijk gevoel, gelukkig niet overgeven.... daar heb ik zo'n hekel aan.
Wat ik wel merk dat ik steeds meer trek heb ik hartig eten (kaas etc.), terwijl ik normaal gesproken een enorme zoetekouw ben! Zo had ik gisteren ineens zin in palingworst, dus mijn man na het eten nog even naar de AH om palingworst te halen voor vandaag op brood.... nou ja! Over een paar uurtjes mag ik ervan gaan genieten... ben benieuwd!

Faya, succes met je ontbijtje!

Lfs,
Juutepetuutje

Ik eet 's ochtends vanilleyoghurt met muesli. Dat is mijn vaste ontbijt omdat ik geen trek heb ik brood.
Vandaag wel bij de lunch extra zin in hartig opeens...

Ik ben vaak heel de dag misselijk en ook vaak overgeven meestal s'avonds.s'ochtends eet ik 2 boterhammen met kaas en appelstroop en dan na 2 uur ong weer 2 crackers.6 kleine maaltyden verdeeld over heel de dag.Wat soms wel helpt maar ja bij de eerste zwangerschap heb ik nergens last van gehad en nu bij de tweede krijg ik denk ik alles dubbel.Als iemand verder nog tips heeft graag..........

Terug
Bovenaan