hej!
Fijn dat er weer geschreven wordt op t forum!
Linde is vandaag 7,5 maand. Ze slaapt nog niet door, en ze at slecht, wilde alleen maar BV. Maar sinds een weekje of ietsje meer, wil ze wel water uit een flesje. Het was gewoon, dat ze dat zuigen aan een flesje niet snapte. Ze is elke keer nog verbaasd als ze wat in haar mondje krijgt en begint spontaan te lachen dan (smelt!!)
Nu ze begint met eten ziet het er naar uit, dat ze in elk geval aardappelpuree en broccoli lekker vindt, worteltjes dus niet (iedereen zegt altijd, worteltjes gaat er altijd in, maar hier dus ff niet....) Wat ik vorige week deed, was pasta met broccoli en kipfilet, fftjes met de staafmixer fijn gemaakt en een flesje water erbij. Het verdween als sneeuw voor de zon!!! leuk he, mama blij

)
Ik ben fftjes over op potjes fruit. Ze wilde helemaal niks en ik maar vers maken voor een theelepeltje of niets. Ik kon alles zelf opeten. Nu begint ze wel meer te eten, en het lekker te vinden, dus ik wilde ook wel weer over gaan naar vers. Qua warm eten heb ik ook even een pauze van potjes ingelast. Ze at een derde potje, nu begint het iets meer te worden. Omdat het hier nu een beetje chaotisch is qua bezoek wat over is, en de dagen er niet zo gestructureerd meer uitzien door de kerstvakantie, uitslapen en laat naar bed, maak ik het ons allemaal maar makkelijker. Heb geen zin in getob. Als iedereen weer weg is en naar werk-school, doe ik ook weer gestructureerd mee. Onder het mom van go with the flow zeg maar. Verder is Linde supergezond tot nog toe. geen verkoudheid of griep, afkloppen maar. En lief.... echt een makkelijk meidje. handjes gekruisd houden dat ze nog ff zo blijft. Voor we het weten zitten ze alweer in de peuterpubertijd..... hi,hi, fijne dag vandaag en voor iedereen alvast een gelukkig gezond 2009! Liefs Pippi