Wat eten jullie na een ks??????

Hoi allemaal.....
Degenen die al bevallen zijn en die ik nog niet heb gefeliciteerd, bij deze!
Ff een vraag aan de mama's die een ks hebben gehad....
Wat eten jullie, en wat niet?????
Ik heb zo'n last van m'n darmen.... Ik moet 'light' eten van m'n arts, maar wat ik ook eet, daarna heb ik auwa in de buik...
Dit was de vorige keren (3 ks gehad) echt niet zo erg.... Of zou t komen doordat ik 2 operaties op 1 dag heb gehad? Bij de 2de is m'n baarmoeder&eierstokken weggehaald.
M'n buik/onderrug voelt aan alsof ik een boxwedstrijd heb verloren... Ik wordt er een beetje moe van.... En die zetpilpijnstillers is ook geen pretje met m'n nieuwste mode: aambeien...
Zoooooooo ff geklaagd.....
Laatste nieuws over Domenikos, dit is de derde dag dat ie een beetje melk(nog niet van mij, ik kolf en gooi weg) krijgt. De eerste 2 dagen 5ml en vandaag 10ml!
Elke keer als ik er ben ligt m'n jochie heerlijk rustig te slapen....
groetjes,Priscilla

Hoi Priscilla,
Allereerst nog gefeliciteerd met je zoon!!

Mijn ks is inmiddels 7 jaar geleden, dus hoop dat ik het helemaal goed onthouden heb...
Mijn darmen kwamen na de ks niet opgang, waardoor ik in het ziekenhuis zo veel mogelijk "vloeibaar" moest eten... Griesmeelpudding, havermoutpap, soep en dat soort dingen... Het is het proberen waard zou ik zeggen...!
Veel sterkte er mee!
Groetjes, J

dag Priscilla,
Fijn dat Dominicos goed drinkt en dat het goed met hem gaat!
Ik kan me voorstellen dat jouw klachten er mee te maken hebben dat je twee operaties hebt gehad. Wat naar dat je zo'n last hebt met eten. Ik had snel na de operatie al ontzettende trek en heb het bij soep en aardappel puree gehouden, maar de volgende dag zat ik al aan de koffie. Het duurde wel een paar dagen voor mijn darmen weer een beetje 'normaal' reageerden en plassen en poepen was wel pijnlijk aan het begin, maar pijn bij het eten herken ik toch niet.
Sterkte ermee en geniet ze van je mannetje!
Roos

Hey,

Ik ben wel van een maand later, maar wil toch  even reageren.

Ik heb zelf ook al 2 ks gehad en heb over een paar weken de 3e. Ik ken je klachten niet. Ik herken ze wel, maar dat is meer omdat ze voor een paar weken terug bij mijn moeder de baarmoeder hebben verwijderd. Zij heeft ook heel veel last gehad van de darmen, maar dat is het niet alleen geweest. Ze bleek uiteindelijk ook een blaasontsteking te hebben en daar kwamen ze pas achter toen de urine op kweek had gestaan.

Even kort maar krachtig, maar ik zou het zeker in acht nemen als ik jou was. En ik denk dat jij ook wel weet dat niet zozeer met je ks te maken heeft.

PS nog gefeliciteerd met je zoon.

Claudia( 33+5)

Terug
Bovenaan