Wat eten jullie zoal de dag door?

Hi meiden!!

Wat eten jullie de dag door? Veel/weinig??

Hier kom ik;
De eerste 15/16 weken weinig tot niks vanwege braken.

Nu lijkt het wel of ik alles moet inhalen, ik eet voor mij doen echt veel.
Ontbijt; 2 koppen thee, 2 tot 3 beschuitjes, een stuk fruit.
Lunch: 2á3 broodjes of boterhammen, glas optimel, soms nog fruit.
Tussendoor; fruit, 2 crackers.
Diner; net wat we eten en toetje.
Tussendoor; meestal weer stukje fruit.

Veel he??? Daarom erg benieuwd naar jullie..

tja, wat is veel ;) ik vind het wel mee vallen hoor, en je eet gezond! ik ga dalijk lekker een broodje kroket eten hahah als we het over gezond eten hebben ;) ach manlief zit in de late dienst, dus dan eet ik lekker makkelijk!

Ik vindt het ook wel mee vallen :-D

's ochtends een bakkie thee en een broodje, kwaty over 10 altijd een bak koffie met de cliënten op mn'werk en wat fruit.. 12 uur, 2 boterhammen cup a soupie en een stuk fruit.. en 's middags tussendoor wat koekjes of chippies en daarna het avond eten inclusief toetje en 's avonds wara ik maar zin in heb .. soms een bak ijs of zak chips heeeeeerlijk

tje wat gezond zeg....hier komt mijn schema ongeveer

start met thee met multi vitamine en eenn bak cornflakes met melk
rond half 10 een snelle jelle ding
lunch 2 boterhammen met vlees en een kop soep of bekertje melk
rond 3 uur sultana of een paar mandarijnen
op weg naar huis een paar tumtum snoepjes
normaal avond eten
ben geen toetjes mens...
en dan in de avond zwartwitjes...zo aan verslaafd momenteel :)
uiteraard de nodige water en thee de hele dag door en een glas roosvice laxo en ferro
zo dat was mijn giga lijst weer.
en pas 1 kilo aangekomen niet afgevallen en 17 weken onderweg...ik is trots

jeetje...vind het helemaal niet veel

Als ik het zo lees is het helemaal niet veel lekker gezond juist.
Ik ben net als Np ook bekend met overgewicht en idd zie na de bevalling wel weer. Ben bijna 17 wk en ben al 8 kilo aangekomen !!!!!! (schaam we wel een beetje)

groetjes,

Hoi hoi,

volgens mij valt het allemaal wel mee... Mijn lijstje op dit moment:

- heel vroeg, uur of 5: kommetje yoghurt en soms een stuk fruit (ben anders zo misselijk als ik opsta)
-ontbijt: 1 of 2 boterhammen en melk
-tussendoor: boterham of een stuk fruit
-lunch: 4 boterhammen, cup-a-soup en een stuk fruit
-tussendoor: boterham
diner:dat wat op tafel komt vaak een flinke portie
's avonds: yoghurt, rijstepap of weer wat fruit, soms ook nog wel een boterham of ontbijtkoek

Heb zo'n honger dat er van snacken niet veel komt. Chips is heerlijk maar ben te moe om het te eten en heb vaak zo'n honger dat ik liever voor wat gezonds kies.
En ik blijf zo'n honger houden! Moet wel zeggen dat ik nog 2 kids borstvoeding geef (de oudste nog maar af en toe)
Ook ik ben bekend met overgewicht maar voor mij lijkt er niets zo goed te zijn als zwanger zijn. de eerste zwangerschap zoveel overgegeven dat ik met 41 weken op mijn begingewicht zat, erna direct 10 kilo kwijt, aan de tweede ook niets overgehouden en nu weer een kilo of 2 tot 3 erbij, met 16 weken, dus wel netjes...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan