Wat eten jullie?

<p>Hoii! Ik was even benieuwd wat iedereen eet bij borstvoeding? Ik ben aan het stoppen met snoepen, om wat kilo’s te verliezen. In plaats daarvan eet ik groente, fruit en of noten. Wat eten jullie?</p>

Ik eet eigenlijk niet anders dan normaal. Ik eet normaal al vrij gezond en gevarieerd en nu dus ook.

Ik was met 10 dagen al een kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. Ik heb het gevoel dat ik echt alles eet wat los en vast zit. Ik eet sowieso als iets als ik honger krijg. Ik ontbijt iets uitgebreider dan ik eerder deed. Mijn gewicht lijkt nu vrij stabiel te zijn. Maar snoep ook nog wel veel. Mee met de traktaties van kraambezoek en dergelijke... 
dus tussendoor probeer ik ook weleens iets gezonders te doen, kraker, ontbijtkoek (met minder suiker), een granenreepje, dat soort dingen. Ik kijk daarbij altijd wel hoeveel suiker erin zit, voor mijn zwangerschap at ik koolhydraatarm namelijk dus ben wel suikerbewust. In de avond eten we meestal nog steeds koolhydraatarm, dus geen pasta, rijst of aardappelen. 

Terug
Bovenaan