Wat eten jullie?

Wat eten jullie met de feestdagen?
Ik vind het zo moeilijk nu ik weer zwanger ben. Waar heb ik trek in... de ene keer in dit de andere keer in dat. Maar vooral in biefstuk, carpaccio en andere dingen die ik niet mag. Ik ben benieuwd naar wat jullie eten en misschien doe ik nog ideeen op.

ik had vorige week biefstuk van de lidel uit de diepvries goed doorbakken en die was nog steeds heerlijk sapig dus dat word hem morgen ook weer de andere dagen gaan we gourmetten ook lekker en van alles wat ha ha
heele fijne feestdagen gewenst

Biefstuk en carpaccio...
Wijntje...
Heerlijk! :)
We eten dit weekend 'normale' dingen gelukkig :)
Er komen flink aantal mensen dus iedereen neemt wat mee en zetten het neer als een buffet..

Ik heb heel weinig zin in vlees. Vaak heb ik een lekker stuk vlees gekocht en als het dan op mijn bord ligt hoef ik het niet meer.
Bij mijn ouders hebben we 2 soorten voorafjes en 2 soorten vlees. Meestal al omdat mijn zwager geen vis lust.

Ik doe ook ipv carpaccio rauwe ham met meloen, mijn bloeddruk is nog laag dus dat mag. En verder mijn limonade in een wijnglas, gewoon omdat dat gezelliger staat.

En voor oud en nieuw is de kinderchampagne ook heel lekker hoor!

ik heb ook steeds zin in juist de dingen die ik niet mag maar ook als ik lekker vlees heb en heel veel zin in heb en het is klaar dan niet meer
wij krijgen kip coctail en soep en beenham uit de oven dus valt wel mee en konijn en gourmet dus
en een glaasje wijn mag best hoor als het maar geen fles is
fijne dagen groetjes kelly

wij gaan chinezen en de 2e dag gourmetten lekker bij ons thuis met mijn ouders en broertje
onze zoòn is het enigste kind en hier heeft ie lekker zijn eigen speelgoed en kan die gewoon naar bed als het moet
ik hoop wel dat ie terouwens beter is
fijne dagen allemaal

Wij eten 1ste kerstdag bij mijn ouders, die doen als voorgerecht, pasteitje, of carpaccio. hoofd: bami. na: ijs.
2de kerstdag thuis. Gourmetvlees gooien we in de pan. Lekkere afwisseling van vlees. met krieltjes en sla met gerookte kip.

ik ken het hoor zat net te kijken naar het menu waar we zondag gaan eten. Kwam uit op kipfilet met parmaham en mozerrela, alle andere dingen mag ik niet. Ook met de voorgerechten komt het op een lekkere soep. De carpaccio laat ik maar staan en het biefstukje gaat ook over. Jammer ben er dol op maar nu even niet.

Terug
Bovenaan