Wat eten we vandaag??

Even wat anders.

Ik vind het altijd zo moeilijk om te verzinnen wat eten we.
Eerder haalde we wel eens een frietje.
Maar nu ik zwanger ben wil ik dat eigenlijk niet meer.
Ik wil gewoon gezond eten en wat snel en makkelijk is.
Wie heeft er nog leuke en lekkere ideeen??

Aan mijn vriend heb ik ook niet zoveel. Die zegt altijd kies jij maar.
En als hij dan een keer kiest is het pizza

hoi hoi,

Ik eet vanavond pasta.
Dat is met fusseli (Soort wokkels). En bertolli pastasaus bolognese.
Dan weet gehakt nog maken met champignons en een uitje, pasta saus erbij en klaar. Half uurtje werk.

Wat ook erg lekker is, is: Brocolli met krieltjes, kipfiletblokjes, champignons, uitje en als allerlaatst een roomsausje. Is echt verrukkelijk en nog gezond ook.

Groetjes

Conny

Hoi

Ik herken het heel erg, mijn vriend kiest altijd voor aardappelen, vlees en groente. En als ik ergens geen trek in heb is het stukken vlees. Ook gaat hij graag wat afhalen, maar nu moeten we toch iets meer nadenken over de voedzaamheid van onze maaltijden. Ik maak de laatste tijd erg veel verschillende pasta gerechten. Ik vind dat makkelijk om te maken en makkelijk weg te krijgen. Of met dit warme weer een koude maaltijdsalade.

Liefs Willeke

Wij hebben gisteren ook een heerlijke pastasalade gegeten: pasta koken en af laten koelen, slagroom, zout en peper erdoor en verder naar smaak andere dingen toevoegen. Wij hadden er gisteren kipreepjes, spekreepjes, olijfjes, paprika, komkommer, radijs en voor de liefhebbers champignons, tomaatjes en ei.
Eventueel kun je voor wat extra groente ook nog wat sla met dressing erbij eten. Simpel en lekker, :)

Wat ook erg simpel en lekker is: notenrijst koken, gehakt rulbakken en sperciebonen koken, (of uit blik/pot, maar die vind ik zelf altijd wat te zacht). Alles door elkaar gooien en zout en peper naar smaak erbij.

Verder: aardappelschijfjes met groente en gebakken witvis met viskruiden van Stegemann. Die witvis kun je vaak in zakken uit de vriezer kopen, hardstikke gemakkelijk...

En de wereldgerechten van o.a. Knorr zijn ook altijd lekker en gemakkelijk. Voor het gezonde doen wij altijd wel meer/extra groente dan op het pak staat, want anders kom je nooit aan je 200 gr p.p.

Terug
Bovenaan